  • 11. Data: 2012-05-27 09:48:19
    Temat: Re: Jakie konto z wypukłą kartą i ubezpieczeniem KL
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    disnej wrote:

    > Mówisz wypłata gotówki z KK bez opłat? W Polbanku jest 4% min 10zł.

    Ale on porownuje kredytowke z debetowka...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2012-05-27 11:05:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 May 2012 12:55:55 -0700, disnej napisał(a):

    > W przypadku kredytowej Polbanku nie ma przewalutowania po stronie banku
    > tylko po stronie MC/Visa, nie wiem jak z debetowymi.

    Wszystkie karty Polbanku są rozliczane tak samo. Przy karcie debetowej i
    wypłatach z bankomatu przy większych kwotach i tak się opłaca wypłacać z
    niej, mimo opłaty za wypłatę z zagranicznego bankomatu. Aktualnie lepsze
    przeliczniki ma VISA niż MC. Było już na grupie nie raz. Od około 100
    euro opłaca już się bodajże używać kart Polbanku. Dobra też jest VISA z
    getbanku (dawny Allianzbank).

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2012-05-27 23:12:20
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2012-05-26 18:05, disnej pisze:
    > Ja wlasnie odebralem Polbank Prestiżową (Gold). Ma ubezpieczenie i inne bajery.
    Świetne przewalutowania (kursy MC lub Visa) bez opłat. 1% Moneyback. 0zł / rok.

    > Chyba nie musisz więcej szukać.

    Na Golda Polbankowego trzeba mieć ponad 3000 netto. Bez dodatków.

    --
    Raf

  • 14. Data: 2012-05-28 07:53:44
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 26 maja 2012 21:55:55 UTC+2 użytkownik disnej napisał:

    > W przypadku kredytowej Polbanku nie ma przewalutowania po stronie banku tylko >po
    stronie MC/Visa, nie wiem jak z debetowymi.
    z debetowymi tak samo, choc dla kredytowych jest to zapis regulaminowy a w przypadku
    debetowych nic na ten temat w regulaminie nie bylo (przynajmniej jakis czas temu)
    ale z wielu testow dziala tak samo, lacznie z zasada ze VE ma (zazwyczaj) minimalnie
    lepszy kurs niz MC

  • 15. Data: 2012-05-28 07:55:42
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 26 maja 2012 21:04:12 UTC+2 użytkownik =Marcos= napisał:

    > No to Polbank wypada gorzej, EUR ma tam kurs 4,5525, co daje 4,34%. Spready
    > innych walut też wypadają przeciętnie.

    no wlasnie to nie ten kurs.
    powinni na swojej stronie przy tabelcu kursow zamiescic info ze do kart maja lepszy
    ;)

  • 16. Data: 2012-05-28 11:23:27
    Od: "Michał W" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =Marcos= <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(a):
    No i tu
    > właśnie wracam do pytania początkowego - czy wypukłe karty debetowe są
    > traktowane np. w wypożyczalni samochodów tak jak kredytowe/

    Walutowa debetowa z BZWBK działa w wypożyczalniach w USA bez problemu. Widzą
    jak ja kredytową. Tyle tylko, że tam na karcie nie ma napisu debit. Jak dasz im
    kartę z takim napisem to mimo tego, że będzie wypukła, mogą się skapnąć, że to
    nie credit, a wtedy z tego co pamiętam pobierają dość wysoki depozyt.