  • 1. Data: 2012-05-26 02:46:50
    Temat: Ideologia niepożądania cudzej żony...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Co to znaczy?

    http://promocje.ideabank.pl/lpp/sm/lokaty/1205-lzk-z
    aloz-lokate-trzy/index.php

    Idea daje 9% na miesiąc od jednego tysiąca złotych?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-05-26 10:29:28
    Temat: Re: Ideologia niepożądania cudzej żony...
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    > http://promocje.ideabank.pl/lpp/sm/lokaty/1205-lzk-z
    aloz-lokate-trzy/index.php

    Lokata z oprocentowaniem stałym 9% w skali roku. Minimalna kwota lokaty
    to 1.000 zł, maksymalna 10.000 zł. Klient może założyć tylko jedną
    lokatę. Z lokaty może skorzystać każdy, kto nie zawarł z Bankiem umowy o
    produkt finansowy prowadzony przez Bank na podstawie "Umowy ramowej o
    udostępnienie Bankowości Telefonicznej, o udostępnienie Bankowości
    Internetowej i wykonywanie czynności bankowych" ani nie ulokował środków
    pieniężnych na lokatach bankowych prowadzonych przez Bank. Lokata
    oferowana jest do odwołania. Kupon generowany jest po rozmowie z
    konsultantem i potwierdzeniu wizyty w oddziale Banku lub oddziale TC
    Doradcy Finansowi Sp. z o.o. Sp. k. Szczegóły na stronie
    www.ideabank.pl, w oddziałach Idea Bank S.A. i TC Doradcy Finansowi Sp.
    z o.o. Sp. k..

  • 3. Data: 2012-05-26 22:22:16
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-05-26 10:29, osa wrote:
> [...]
    > Internetowej i wykonywanie czynności bankowych" ani nie ulokował środków
    > pieniężnych na lokatach bankowych prowadzonych przez Bank. Lokata

    Z tym że dzwonią też do stałych klientów (czego jestem przykładem).
    Krótka pogawędka z doradzcą i lokate z kuponem mam.

  • 4. Data: 2012-05-26 23:25:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Izydor" jpre24$qrq$...@n...task.gda.pl

    > Z tym że dzwonią też do stałych klientów (czego jestem przykładem). Krótka
    pogawędka z doradzcą i lokate z kuponem mam.

    Moje pytanie być może powinno brzmieć jakoś tak:

    Dlaczego banki dają 9%? Czy czeka nas hiperinflacja?

    -=-

    Ja lokuję na około 6% -- 9% to półtora raza więcej, więc być może
    skuszę się. Nie rozumiem jednak, po co te ograniczenia liczbowe?
    Dlaczego tylko jedna lokata na głowę? Po to, aby mieć więcej
    klientów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-05-26 23:56:23
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-05-26 23:25, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Dlaczego tylko jedna lokata na głowę? Po to, aby mieć więcej
    > klientów?

    Widzisz, dobrze kombinujesz...

  • 6. Data: 2012-05-27 10:19:09
    Od: m...@i...pl

    Przepraszam, ale zawsze mnie trafia, jak widzę takie oferty - do 10000 zł na jeden
    miesiąc na 9 procent! To jest 60 zł odsetek. Gdyby to włożyć na 6.5 procent bez
    zachodu, czyli bez dzwonienia, chodzenia, rozmowy z doradcą, dostaniemy 43 zł, czyli
    raptem 17 zł mniej. Podkreślam, że tylko jedną taką lokatę można założyć.

    Warte te czy nie?

  • 7. Data: 2012-05-27 12:12:02
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Warte te czy nie?

    Oczywiście ze, otwieranie konta zeby zarobić mniej niz 100zł już sie nie opłaca :)

  • 8. Data: 2012-05-27 15:42:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "disnej" d...@g...co

    > Warte te czy nie?

    : Oczywiście ze, otwieranie konta żeby zarobić mniej niż 100zł już się nie opłaca :)

    Zwłaszcza wtedy, gdy o ideologii adresowej aż świeci na grupie.

    Otworzę lokatę, wycofam szmal z lokat (któreś wygasną -- bez
    zrywania) i zgromadzę na kontach typu EB_Oszczędne, co trwać
    będzie jakiś czas; wleję do Ideowego banku -- skąd mi odleją
    z uwagi na niezgodność położenia kropki w adresie; wleję raz
    jeszcze, ale że w Polsce co krok jest jakieś święto, :) może
    zdarzyć się i tak, że przez tydzień mój szmal będzie błądził
    między kĄtami; wydam szmal na telefony i stracę czas...

    W zamian dostanę nie więcej niż 17 złotych?... Być może
    włożę 7 tysięcy (z kończących się lokat) więc zarobię mniej
    niż 12 złotych minus 2 złote na telefony i minus 2 złote na
    straty związane z błądzeniem pieniędzy w przestrzeni międzybankowej...

    Z tego wszystkiego zapomnę o zakupach w realu i stracę 6 złotych keszbeku...

    I zostanie mi ze 2 złote, za które zapłacę kilkoma godzinami czasu...

    To chyba nawet dla bezrobotnego kiepski zarobek -- pół złotówki za godzinę...

    [zaraz pewien debil :) zarzuci mi niekonsekwencję i brak znajomości
    zasad językowych, albowiem zwyczajowo średnik jest silniejszy od
    przecinka a myślnik jest słabszy od przecinka... u mnie ta
    koŃsekwencja ;) jest zaburzona; co więcej -- mam u siebie
    błądzenie pomiędzy kĄtami bankowymi]

    Więc jak... Gdzie zostać? Gdzie trzymać wiśnie, aby nie sparciały?
    I kiedy wreszcie banki dadzą nam także naczynia, stoły, sztućce, domy i samochody?...
    ;)

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=T8x
    XeARI2gk&NR=1

    To był po pierwsze nie pistolet, ale pistolecik. A po drugie nie wiem, czy był
    naładowany,

    Aby było jasne -- rozmowa Kaczki z Lisem. :)
    Lisa już nie ma? Lepper się... Hm... No...
    Lepper potrzebuje restartu?... Ale jednak
    Lis z Kaczyńskim może rozmawiać. :)

    -=-

    Jeszcze raz -- gdzie trzymać wiśnie, orzechy i inne złotówki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-05-27 16:30:19
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-05-27 10:19, m...@i...pl wrote:

> [...]
    raptem 17 zł mniej. Podkreślam, że tylko jedną taką lokatę można założyć.

    Z ciekawosci, gdzie teraz daja 6.5? Mam nadmiar gotówki i gdzies musze
    ja poupychac.

  • 10. Data: 2012-05-28 00:13:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Izydor" jptdqb$pp7$...@n...task.gda.pl

> [...]
    : 43 zł, czyli raptem 17 zł mniej. Podkreślam, że tylko
    : jedną taką lokatę można założyć.

    > Z ciekawosci, gdzie teraz daja 6.5? Mam nadmiar

    Chyba Optima tyle daje.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'