  • Data: 2011-12-22 20:31:23
    Temat: Re: Jakie gwarancje obligacji?
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    news:07796bfe-3f24-464a-a2f1-ced888f511d8@u6g2000vbg
    .googlegroups.com...
    On 22 Gru, 19:51, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > Nie. Nie do tego przykład zostal pokazany,
    Nixon przywołałeś błędnie - jako rzekomy dowód na to, że to nie organ
    państwowy ustala parytet. Napisałem już co to jest parytet. Czego
    jeszcze nie rozumiesz ?

    Nie, nie dlatego przywołałem Nixona.
    Organ (Bretton Woods) zaaprobował parytet obowiązujący w USA (tak jak
    napisaleś, wierze) do rozliczeń miedzynardowych.
    Nixon pojawił sie tu jako organ który ustalonego parytetu nie wytrzymał.
    Wniosek, co z tego że organ coś ustali a za chwile politycy wykorzystają
    system rezerw częściowych aby ten parytet ominąć.
    Ten Nixon/organ nie wytrzymał ustalonego parytetu nie dlatego że standard
    był zły, a dlatego ze rząd w kooperacji z systemem bankowym wydrukował
    nadmiar dolarów. System rezerwy częściowej im na to pozwalał do czasu az sie
    ktoś nie zorientował i nie powiedział sprawdzam. Wniosek jest taki ze po
    ustaleniach bretton woods standard złota był z miejsca zarzucony (usa nie
    miały zamiaru dotrzymać umów).

    > Taa...no to chyba wyczerpaliśmy temat.
    Tak, dodruk gotówki=kradzież; czy teraz jesteś szczęśliwy ?

    Uff, wystarczy, system rezerw częściowych (bank centralny + banki komercyjne
    jest oparty na oszustwie).

    Tak przy okazji: odnosisz się do dyskusji, w której udziału nie brałeś
    i jak widzę jej treści nie znasz.

    Nie brałem, tu mnie masz, ale moje uwagi dotyczyły Twoich słow które
    pojawiły sie tylko i wyłącznie w tym wątku. Jak juz napisałem, w
    działalności banków komercyjnych oszustwa nia ma wiec o co ci chodzi ?
    Gdybym w tamtej dyskusji uczestniczył to myslisz że też bym sie o to spierał
    ? Przeciez akurat tu sie zgadzamy.

    To już zaczyna być nudne.

    Masz racje. wieje nudą, ale przynajmniej obyło sie bez obelg :).
    Ostatnio o to trudno wiec jest sie z czego cieszyć.

    Wesłoych świąt,
    pozdrawiam
    george