    From: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki wybrac bank (karty, bankomaty)
    Date: Thu, 3 Jul 2003 19:50:43 +0000 (UTC)

    Piotr Konieczny <p...@s...must.die> napisał(a):

    No to cos chyba kiepsko na tym wyjde skoro Inteligo pobiera _takie_ oplaty.
    > Ale nie wiem tez czy dobrze zrozumialem znak + w Twojej odpowiedzi. Czyzby
    > oznaczal on ta metode ktora zostala opisana w zacytowanym przeze mnie
    > powyzej fragmencie? (tzn. przelewanie z mBanku do Inteligo i wyplata?)

    Tak,Inteligo do wpłat bez prowizji i wypłat gotówki(bez prowizji w
    bankomatach PKOBP i oddziałach)nawet do wysokości salda.Dodatkowo kartą
    Inteligo można płacić w sieci i przez telefon.
    Jeśli nie aktywujesz karty to za nią nie płacisz.
    mBank:oprocentowanie,fundusze inwestycyjne,darmowa VE do ekonta,karta
    kredytowa dla studenta,darmowe przelewy.
    Jak uniknąć płacenia za konto Inteligo?
    W ramach konta możesz założyć dowolną liczbę rachunków,zakładasz jeden taki
    rachunek(oprócz głównego)wpłacasz tam 100pln i już po kłopocie.
    Przelewy Z konta Inteligo na rachunki w Inteligo i PKO BP są bez opłat.
    Przelewy z rach. w PKO BP na rach Inteligo też za darmo(o ile dobrze
    pamiętam).