  • 31. Data: 2005-03-16 10:22:14
    Temat: Re: Jaki minimalny dochód na AmEx'a?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d17vaj$ikk$1@achot.icm.edu.pl...

    Np.
    - sklep ABRA Kraków - (CARDPOINT - nie chcieli przyjąć tłumacząc, że
    muszą dzwonić i autoryzować tylko telefonicznie);
    - Park Wodny (PeKaO SA - nie podpisali dodatkowej umowy);
    - Apteka EURO24 - ul. Krowoderska Kraków (j.w.);
    - Carrefour Czyżyny - Kraków (odmówili autoryzacji);
    - Apteka Euro24 Centrum Plaza (problemy z autoryzacją - zapłaciłem
    VISĄ...)
    - Iwonicz Zdrój (sklep Gajarda? - PeKaO S.A. - brak dodatkowej
    umowy...)

    Jakis niefart Cie przesladuje chyba... Zarowno w Euro24 jak i w Abrze
    jak i Cerrefour placilem Amexem bez problemu.

    marekz

  • 32. Data: 2005-03-16 16:41:09
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > Jakis niefart Cie przesladuje chyba... Zarowno w Euro24 jak i w Abrze
    > jak i Cerrefour placilem Amexem bez problemu.

    W takim razie zadroszczę...

    Co do ABRY to w końcu ich zmusiłem. ;-)

    Co do EURO24 w M1, to z uwagi na kolejkę dałem za wygraną.

    Natomiast w tej innej aptece EURO24 na Krowoderskiej, odwiedzanej przeze
    mnie dość często z uwagi na całodobowy dostęp, udało mi się zapłacić
    dokładnie 1 raz...

    Natomiast, przyznaję, chwalę sobie tempo autoryzacji na stacjach Orlen,
    ale generalnie tankuję na ESSO lub jeszcze częściej NESTE24...\
    Więc pociecha marna...

    Zresztą niestety posiadam tylko pseudo-AMEX, tzn. "podróbkę" z Millennium...

    Tomek

  • 33. Data: 2005-03-23 18:33:38
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Kilka miesięcy temu w jednym z warszawskich Empików widziałem taką scenkę:
    > mocno starszawa niewiasta, ubrana schludnie, ale nie specjalnie bogato,
    > kupowała kilka książek. Kasjerki były wyraźnie niezadowolone, że przerwała
    > im błogie lenistwo, więc okazywały lekkie zniecierpliwienie. Na ciche
    > pytanie starszej pani, czy może zapłacić kartą, jedna z panienek odburknęła,
    > że oczywiście, a pod nosem mruknęła (stałem blisko,a słuch mam dobry, więc
    > to usłyszałem) "Jeśli wogóle jakąś masz!" Babcia podała... złotego
    > AmExa "oryginalnego"! Ech, żebyście zobaczyli miny tych panienek...

    Ha!
    Po tym zdarzeniu wyczuliłem się na takie kwiatki. I proszę, mam następny z tej
    serii:
    dziś w Auchan trzęsący się, ubogo wyglądający dziadek przede mną zapłacił w
    kasie złotą kartą Maestro Citibanku. No, ale tu panienka nawet nie mrugnęła -
    wyraźnie nie znała się na kartach... ;-)

    m23m

  • 34. Data: 2005-03-23 21:26:54
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dziś w Auchan trzęsący się, ubogo wyglądający dziadek przede mną zapłacił
    > kasie złotą kartą Maestro Citibanku. No, ale tu panienka nawet nie
    > mrugnęła -

    Starsi ludzie doświadczeni w "komunizmie" są oszczędni i nie działają na
    pokaz.
    Nie wywalają forsy na najlepsze ubiory i inny zbędny blichtr.
    Oni nie muszą dupkom już niczego swoim wyglądem udowadniać.
    A yappi w krawatach za tysiąc zeta niech się zeszczają z zazdrości i niech
    im
    "Miasto" kredyt lekkim będzie.

  • 35. Data: 2005-03-23 23:28:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "m23m" <m...@o...pl> writes:

    > dziś w Auchan trzęsący się, ubogo wyglądający dziadek przede mną zapłacił w
    > kasie złotą kartą Maestro Citibanku.

    To Citi wydaje zlote Maestro? Do czego to doszlo...
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2005-03-24 05:58:29
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > To Citi wydaje zlote Maestro? Do czego to doszlo...

    tak. do konta CITIGOLD.

    Pozdr.

  • 37. Data: 2005-03-24 13:37:53
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > To Citi wydaje zlote Maestro? Do czego to doszlo...

    Wydaje. :-)
    To karta do rachunków CitiGold (saldo minimalne 200.000 PLN; jeśli go nie ma -
    opłata miesięczna 95 PLN).

    m23m

  • 38. Data: 2005-03-24 13:43:29
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > Oni nie muszą dupkom już niczego swoim wyglądem udowadniać.
    > A yappi w krawatach za tysiąc zeta niech się zeszczają z zazdrości i niech

    Tak... ;-)
    Tym bardziej, że ten kredyt lekki wcale nie jest... :-(
    Średnio raz w tygodniu dostaję ofertę ("specjalnie dla adwokatów i radców
    prawnych"). Co bardziej nachalni akwizytorzy potrafią nawet - horrendum! -
    przyjść osobiście...

    m23m

  • 39. Data: 2005-03-24 17:25:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "m23m" <m...@o...pl> writes:

    > Wydaje. :-)
    > To karta do rachunków CitiGold (saldo minimalne 200.000 PLN; jeśli go nie
    > ma -
    > opłata miesięczna 95 PLN).

    Rozumiem ze to "saldo minimalne" to nie musi byc na rachunku biezacym.
    Domyslam sie takze, ze ta karta niczym specjalnym sie nie rozni
    od wersji w kolorze podstawowym (bo chyba do zakupow to oni wydaja,
    nawet nie tylko do/dla citigold, jakies VC albo inne MC).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 40. Data: 2005-03-29 16:06:22
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Rozumiem ze to "saldo minimalne" to nie musi byc na rachunku biezacym.

    Nie, nie musi.

    > Domyslam sie takze, ze ta karta niczym specjalnym sie nie rozni
    > od wersji w kolorze podstawowym (bo chyba do zakupow to oni wydaja,
    > nawet nie tylko do/dla citigold, jakies VC albo inne MC).

    W każdym razie nie bardzo się różni (choć nie jestem pewien, czy nie ma
    jakichś wyższych limitów).

    No, ale jest oczywiście dużo bardziej prestiżowa ;-)
    W końcu wydaje ją bank, który ma o sobie i swoich produktach bardzo wysokie
    mniemanie, m.in. uważa, że jego złote karty są dużo lepsze, niż platynowe
    innych banków. Jak to gdzieś przeczytałem - "Klienci wiedzą, że za kartę z
    logo CitiBanku i związaną z tym rozpoznawalność na całym świecie trzeba
    zapłacić!" ;-)

    m23m