  • 1. Data: 2005-11-20 21:54:57
    Temat: Jaki bank wybrać przy wyjeździe do Anglii?
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    Może pytanie niejasne ale wyjaśniam chodzi o bank w Posce z obsługą przez
    internet i usługą internetowej karty kredytowej (jak ma mbank ekarta)?

    Chodzi mi o jak najniższe prowizje w Anglii za wybieranie gotówki i
    możliwości płacenia kartą za zakupy w Angielskich sklepach.

    Pzdr

    Krzys

  • 2. Data: 2005-11-21 00:42:43
    Temat: Re: Jaki bank wybrać przy wyjeździe do Anglii?
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Skibbbi" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Może pytanie niejasne ale wyjaśniam chodzi o bank w Posce z obsługą przez
    > internet i usługą internetowej karty kredytowej (jak ma mbank ekarta)?

    Poszukaj w archiwum! W ostatnim miesiącu były ze dwa wątki na ten temat. Nie
    chce mi się ciągle pisać tego samego.

    Dawid

  • 3. Data: 2005-11-21 17:34:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Skibbbi"
> [...]

    > Chodzi mi o jak najniższe prowizje w Anglii za wybieranie gotówki i
    > możliwości płacenia kartą za zakupy w Angielskich sklepach.

    to o co ci chodzi zalatwia zwykla VE DB-PBC
    nie jest ona kredytowa ale jest internetowa, i ma dobre kursy w
    bankomatach
    (wygrala na wiosne porownania z mbankowa i fortisowa) i zero prowizji
    Kursy mozesz sprawdzic na www - jak placisz w GB lub wybierasz forse
    to bank ci
    tą kwote GBP mnozy przez kurs sprzedazy dewiz GBP
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
    *** blad ***