  • 1. Data: 2002-06-06 13:57:44
    Temat: Jaki bank internetowy przy dzialalnosci gospodarczej?
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    Jak w temacie. Na koncie "firmowym" trzymam srednio 5 zl i place tylko
    ZUS-owi i od czasu do czasu fiskusowi (glownie VAT). Jak cos przyjdzie to od
    razu przelewam gdzie indziej (no wiecie: kobiety i alkohol, czasem wczasy w
    Acapulco).
    Co wyjdzie najtaniej?

    Mirro

  • 2. Data: 2002-06-06 14:05:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    od
    > razu przelewam gdzie indziej (no wiecie: kobiety i alkohol, czasem wczasy

    Zobacz mBank, ale jak tylko ZUS, to moze np w LGNecie

  • 3. Data: 2002-06-06 14:24:02
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > razu przelewam gdzie indziej (no wiecie: kobiety i alkohol, czasem wczasy w

    Według mnie mBank. Przelewy ZUS za friko, przelewy do US też będą
    darmowe. Inne przelewy 1PLN, brak opłat za prowadzenie konta (karty nie
    musisz brać).

    Pozdrawiam,
    Mariusz.