  • 1. Data: 2004-03-30 19:48:04
    Temat: Jaki Mastecard zamiast Partnera?
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Witam
    W zwiazku z tym ze Pekao likwiduje swojego mastercarda (Partner) szukam
    podobnej karty jako alternatywy. Interesuje mnie Mastercard i to raczej
    tani z przystepnym oprocentowaniem . Grace period nie jest az taki
    najwazniejszy. Karte mam tak na wszelki wypadek - chodzi o to zeby miec
    cos innego niz Vise. Raczej nie chcialbym jej w Raiffeisen bo mam juz
    tam vise ktorej uzywam (a "na wszelki wypadek" wolalbym karte z innego
    banku). Jaka karte grupowicze polecaja?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-03-30 19:48:58
    Temat: Re: Jaki Mastecard zamiast Partnera?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 30 Mar 2004 21:48:04 +0200, Piotrek <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >cos innego niz Vise. Raczej nie chcialbym jej w Raiffeisen bo mam juz
    >tam vise ktorej uzywam (a "na wszelki wypadek" wolalbym karte z innego

    zbyt duzego wyboru to wciaz nie ma, kojarze na pewno WBK i BPH ale
    tanie to one nie sa - ceny standardowe.
    a w raiffeisenie sa takie piekne obrazki ;)

    G.

  • 3. Data: 2004-03-31 12:19:38
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > zbyt duzego wyboru to wciaz nie ma, kojarze na pewno WBK i BPH ale
    > tanie to one nie sa - ceny standardowe.
    > a w raiffeisenie sa takie piekne obrazki ;)

    Poszerza sie wybor jesli nie chodzi konkretnie o organizacje, a o
    rozliczanie trans. w euro ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-03-31 15:02:36
    Od: "Jaroslaw Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Uzytkownik "Piotrek" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > cos innego niz Vise. Raczej nie chcialbym jej w Raiffeisen bo mam juz
    > tam vise ktorej uzywam (a "na wszelki wypadek" wolalbym karte z innego

    Skoro masz zamiar uzywac karty "na wszelki wypadek", to nie sadze,
    zeby oprocentowanie bylo istotne (chyba nie masz zamiaru wyplacac
    gotówki?). O ile ja sie orientuje, najtansza na rynku z Mastercarda jest
    MC Silver BZ WBK - 58 zl rocznie za karte glówna, 38 zl za dodatkowa.
    Czy nie trwa tam (moze dzis sie konczy) jakas promocja na prowizje
    roczna? Poza tym LukasBank z MC Onet (wydanie i obsluga przeprowadzana
    jest przez BZ WBK, wiec warunki i prowizje prawie identyczne),
    Raiffeisen MC National Geographic za 80 zl (glówna, ceny dodatkowej nie
    pamietam). Nie znam oferty BPH, ale pewnie najtansza nie jest.
    Jak juz ktos radzil - jesli chodzi Ci tylko o walute rozliczenia, to
    i VC wielu banków (BZ WBK, Lukas, Multi, mbank i pewnie inne) sa juz
    rozliczane w euro.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 5. Data: 2004-03-31 15:42:11
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Tanie jest takze PKO BP i wydaje mi sie, ze jest tam teraz jakas promocja.

  • 6. Data: 2004-03-31 20:17:28
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

> [...]
    > Jak juz ktos radzil - jesli chodzi Ci tylko o walute rozliczenia, to
    > i VC wielu banków (BZ WBK, Lukas, Multi, mbank i pewnie inne) sa juz

    Oprocentowanie jest o tyle istotne ze uzywam jej np na urlopie i wtedy
    czasami nie sprawdze ile tam jest do splaty i wysle za malo albo po
    prostu zabraknie czasami biezacych srodkow i procenty leca. Ale
    oczywiscie w sumie masz racje generalnie jest to jednak drugorzedna sprawa.
    Problem ze do BZWBK mam juz wstret, wlasnie bede rezygnowal z ich visy i
    jakos nie mam zamiaru znow sie ladowac do banku ktory strasznie mi
    podpadl. A wiadomo ze na ogol trzeba glosowac nogami zamiast tracic
    nerwy. W Multi wezme vise zamiast tej BZWBK (mam tam teraz konto).
    Wyglada na to ze z Mastercardami jest dosc slabo na naszym rynku.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 7. Data: 2004-03-31 20:18:00
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Użytkownik free napisał:
    > Tanie jest takze PKO BP i wydaje mi sie, ze jest tam teraz jakas promocja.

    A moze jakies wrazenia z uzytkowania?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2004-03-31 22:07:39
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "free" <n...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Tanie jest takze PKO BP i wydaje mi sie, ze jest tam teraz jakas promocja.

    W PKO BP jest Mastercard Electronic za 28 zł (ale działa tylko w RP), jest
    też Mastercard Standard za 75zł (międzynarodowa).

    .... jest promocja, za darmo do lokaty San Remo (lokata 3000zł min. na 4
    m-ce). W promocji są i Electronic i Standard a nawet Gold

    Piotr

  • 9. Data: 2004-04-01 06:25:09
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Piotrek" <m...@w...pl> napisał:
    > Oprocentowanie jest o tyle istotne ze uzywam jej np na urlopie i wtedy
    > czasami nie sprawdze ile tam jest do splaty i wysle za malo albo po
    > prostu zabraknie czasami biezacych srodkow i procenty leca.
    (...)
    > nerwy. W Multi wezme vise zamiast tej BZWBK (mam tam teraz konto).
    > Wyglada na to ze z Mastercardami jest dosc slabo na naszym rynku.

    Jesli masz konto w multi i wybierzesz ich KK, to ustaw sobie automatyczna spłatę
    100% (albo mniej...) zadłużenia z konta. Wtedy mozna spokojnie jechac na ulop ;)
    To jest dobra karta; ma dobre kursy w eurolandzie.
    Ps. mozesz tez przeniesc dotychczasowa karte...

  • 10. Data: 2004-04-01 10:31:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jak juz ktos radzil - jesli chodzi Ci tylko o walute rozliczenia, to
    > i VC wielu banków (BZ WBK, Lukas, Multi, mbank i pewnie inne) sa juz
    > rozliczane w euro.

    Visy BZWBK sa rozliczane poprzez euro? Wszystkie? Wlacznie z Profit'owa?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret