  • Data: 2004-03-31 15:02:36
    Temat: Re: Jaki Mastecard zamiast Partnera?
    Od: "Jaroslaw Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Piotrek" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:c4cinr$iq5$1@opal.futuro.pl...
    > Witam
    > W zwiazku z tym ze Pekao likwiduje swojego mastercarda (Partner)
    szukam
    > podobnej karty jako alternatywy. Interesuje mnie Mastercard i to
    raczej
    > tani z przystepnym oprocentowaniem . Grace period nie jest az taki
    > najwazniejszy. Karte mam tak na wszelki wypadek - chodzi o to zeby
    miec
    > cos innego niz Vise. Raczej nie chcialbym jej w Raiffeisen bo mam juz
    > tam vise ktorej uzywam (a "na wszelki wypadek" wolalbym karte z innego
    > banku). Jaka karte grupowicze polecaja?

    Skoro masz zamiar uzywac karty "na wszelki wypadek", to nie sadze,
    zeby oprocentowanie bylo istotne (chyba nie masz zamiaru wyplacac
    gotówki?). O ile ja sie orientuje, najtansza na rynku z Mastercarda jest
    MC Silver BZ WBK - 58 zl rocznie za karte glówna, 38 zl za dodatkowa.
    Czy nie trwa tam (moze dzis sie konczy) jakas promocja na prowizje
    roczna? Poza tym LukasBank z MC Onet (wydanie i obsluga przeprowadzana
    jest przez BZ WBK, wiec warunki i prowizje prawie identyczne),
    Raiffeisen MC National Geographic za 80 zl (glówna, ceny dodatkowej nie
    pamietam). Nie znam oferty BPH, ale pewnie najtansza nie jest.
    Jak juz ktos radzil - jesli chodzi Ci tylko o walute rozliczenia, to
    i VC wielu banków (BZ WBK, Lukas, Multi, mbank i pewnie inne) sa juz
    rozliczane w euro.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl