    From: janusz <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaką mam wybrać kartę kredytową
    Date: Sat, 23 Apr 2005 20:14:05 +0200

    Użytkownik K.N. napisał:

    > O tym nie pisales wczesniej, tylko o dobrych kursach i niskich
    > kosztach przewalutowan (w multibanku nie ma takich na przyklad - dla
    > platnosci w walucie rozliczeniowej)...
    >
    > Pzdr.
    > Lack

    Tak sobie tylko czytam Wasza wymiane mysli...
    Ja akurat jestem uzytkownikiem obydwu kart, tj KK Multibanku i
    Millennium. Bardziej uniwersalna przy platnosciach w obcych walutach
    jest karta Millennium ( rozliczenia w euro na poziomie bardzo zblizonym
    do Multibanku, w strefie $ - zdecydowanie korzystniej).
    Aktualna oferta KK Economic z Millennium i faktycznie niskie koszty
    dodatkowe ( np. promocyjne oprocentowanie czy sposob naliczania odsetek
    dla niesplacajacych zadluzenia w calosci) jest bardziej korzystny dla
    "inicjatora" watku. Roczna oplata za uzytkowanie karty rowniez nizsza.
    Ale ... co kto lubi...
    Janek