eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaka karta platnicza przy do zakupow w Internecie (przede wszyskim USA) › Re: Jaka karta platnicza do zakupow w Internecie
  • Data: 2003-09-24 13:53:12
    Temat: Re: Jaka karta platnicza do zakupow w Internecie
    Od: "Janusz" <j...@k...chip.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bkrpq9$q7a$1@inews.gazeta.pl...
    > np.VE Inteligo,karta wirtualna mBanku/MultiBanku,karty kredytowe lub
    debetowe
    > dowolnego banku (ale nie Visa Electron)

    No wlasnie czy to musi byc karta kredytowa lub debetowa ?
    Bylem dzisiaj w Lukasie bo tam ma e-konto i zaproponowano mi karte
    kredytowa VISA Classic. Ale jest to karta kredytowa i bede musial ponosic
    dodatkowe koszty za to, ze bank mi udziela kredytu nawet wtedy
    gdy nie bede z niego korzystal.
    Poza tym wolalbym taka karte na ktorej nie mozna zrobic zadluzenia
    z uwagi na bezpieczenstwo transakcji w Internecie. Czy sa karty
    typowo platnicze a nie kredytowe ?

    --
    pozdrawiam
    Janusz