eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaka karta platnicza przy do zakupow w Internecie (przede wszyskim USA) › Re: Jaka karta platnicza do zakupow w Internecie
  • Data: 2003-09-24 17:08:03
    Temat: Re: Jaka karta platnicza do zakupow w Internecie
    Od: "Janusz" <j...@k...chip.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bksb3n$uj7>

    > No to VE Inteligo.

    Chyba sie na to zdecyduje, ale mam jeszcze pewna watpliwosc
    a mianowice oferuja oni tylko karty Visa Electron informujac
    ze karty te umozliwiaja dokonywanie zakupow przez Internet.
    Natomiast karty Visa Electron wydawane w Lukasie i WBK
    nie umozliwiaja takich zakupow - informacje taka otrzymalem
    w tych bankach. Jest to wiec dla mnie nie jasne.
    Kartami Visa Electron wydawanymi w Inteligo mozna
    placic w Internecie a wydawanymi w Lukasie i WBK nie mozna ?

    --
    pozdrawiam
    Janusz