  • 21. Data: 2005-04-18 07:44:50
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Życzliwy <n...@k...pl> wrote:
    > Znajomy jest pracownikiem BZWBK.

    No to istotnie, wspaniale zrodlo informacji o cenach konkurencji ;)

    > Co do wprowadzenia płatnych przelewów w mbanku miał racje , więc nie
    > mam powodu wątpić w jego prawdomówność.

    O tym to sie trabilo duuuzo wczesniej (w ogole o oplatach) i nie bylo
    zadna tajemnica. Mozna rowniez bylo oficjalnie potwierdzic (kto mogl,
    ten mogl, ale jednak ;)

    > To w odróżnieniu od co poniektórych tutaj potrafię przyznać się do
    > błędu. Obiecuje że publicznie się wtedy pokajam :)

    Czekamy zatem do czerwca.
    A znajomego mozesz sie zapytac kiedy obniza najdrozsze w Polsce oplaty
    za przelewy ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 22. Data: 2005-04-18 07:50:17
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Mam nadzieje, ze tym razem sprawdza IP dowcipnisia...

    Nie robcie ze juz kompletnego kabaretu z tej listy...

    Od kiedy to prokurator ma scigac trolli i na podstawie jakich paragrafow??

    Jakis paragraf "kto rozpowszechnia plotki" wprowadzili?? Bo ja nie
    slyszalem.

    --
    Franz

  • 23. Data: 2005-04-18 07:50:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Franz <f...@T...fiut.org> wrote:
> [...]
    > paragrafow??
    >
    > Jakis paragraf "kto rozpowszechnia plotki" wprowadzili?? Bo ja nie

    Noo o to ja bym sie juz nie bal ;)
    Chodzi o to, ze z listy (i pewnie nie tylko ja) zbieram ciekawe
    informacje. Ja akurat mam taka mozliwosc i pozniej to weryfikuje, ale
    wyopbraz sobie, jak ktos tego nie zrobi i plotka pojdzie w swiat?
    Trzeba brac odpowiedzialnosc za slowo...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 24. Data: 2005-04-18 07:56:40
    Od: Życzliwy <n...@k...pl>

    > O tym to sie trabilo duuuzo wczesniej (w ogole o oplatach) i nie bylo
    > zadna tajemnica. Mozna rowniez bylo oficjalnie potwierdzic (kto mogl, ten
    > mogl, ale jednak ;)

    Po fakcie to wygodnie tak pisać.
    Ciekawe tylko dlaczego jak ktoś napisał na grupe , że mbank ma wprowadzic
    płatne przelewy to na początku wszyscy go wysmiali.
    Ja natomiast duzo wcześniej wiedziałem już ,że to prawda... :((

    > Czekamy zatem do czerwca.
    > A znajomego mozesz sie zapytac kiedy obniza najdrozsze w Polsce oplaty za
    > przelewy ;)

    No to czekamy ... a jak wprowadzą opłatę w lipcu to co ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2005-04-18 08:00:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Życzliwy <n...@k...pl> wrote:
> [...]
    > wprowadzic płatne przelewy to na początku wszyscy go wysmiali.
    > Ja natomiast duzo wcześniej wiedziałem już ,że to prawda... :((

    Alez nie :) Ja nie pamietam zeby go wysmiali. Sam wczesniej pisalem o
    mozliwosci wprowadzenia oplat, chociaz raczej stawialem na wyplaty z
    bankomatu lub oplaty za karte. Jak sie pojawil przeciek pierwszy - o
    tych oplatach bylo wiadomo wczesniej.
    Wiec jesli mozesz - poszukaj omawianago watku i mi udowodnij, ze nie mam
    racji.

    > No to czekamy ... a jak wprowadzą opłatę w lipcu to co ?

    Nie wprowadza. Nie taka. I ten twoj znajomy pewnie sam gdzies przy piwku
    uslyszal i rozpuszcza bzdury.
    A nie wprowadza tkaiej oplaty z tej prostej przczyny, ze maja sporo
    rachunkow martwych lub malo uzywanych.
    Niech to bedzie nawet 20%. Co miesiac musieliby robic rezerwe ogromna,
    koszty zamykania, koszty medialne i tak dalej.
    To sie po prostu nie oplaca - czekaja i licza, ze moze ten, kto kiedys
    probowal lub zrezygnowal, a nie zamknal - w koncu worci - a to po
    kresdyt, a to po konto z dostepem do mKioskow itp. I juz.
    Dlatego od razu czulem, ze to kolejna bzdura o podwyzkachj (zdziwilem
    sie, ze nie piszesz o przelewach), ale wolalem jak zwykle zweryfikowac.
    I wybacz, ale dla mnie to jest pewien ciag:
    a) niedziela wieczorem
    b) kolejny raz
    c) aktywny rozmowca
    itp...
    Tak sie wlasnie rodza plotki....

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 26. Data: 2005-04-18 08:14:35
    Od: Życzliwy <n...@k...pl>

> [...]
    > ze nie piszesz o przelewach), ale wolalem jak zwykle zweryfikowac.
    > I wybacz, ale dla mnie to jest pewien ciag:

    Akurat w weekend dowiedziałem się o opłatach i miałem ochote wysłać
    wiadomość a że jestem aktywnym rozmówcą ... no cóż przyznaje nie zwykłem
    używać grup dyskusyjnych jako billboardów reklamowych.
    Uważam iż jak sama nazwa wskazuje grupy dyskusyjne służą do dyskusji co siłą
    rzeczy wymaga aktywności

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2005-04-18 08:15:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Życzliwy <n...@k...pl> wrote:
    służą do dyskusji
    > co siłą rzeczy wymaga aktywności

    Znajomy, znajomego i jeszcze mamy nie dziekowac za info. A probowales
    gdzies to sprawdzic? Na przyklad na mLinii? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 28. Data: 2005-04-18 08:24:05
    Od: Życzliwy <n...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:d3vqcv$fn5$1@news.onet.pl...
    > Życzliwy <n...@k...pl> wrote:
    > służą do dyskusji
    >
    > Znajomy, znajomego i jeszcze mamy nie dziekowac za info. A probowales
    > gdzies to sprawdzic? Na przyklad na mLinii? ;)

    Jeżeli bank chce coś utrzymać w tajemnicy to raczej nie będzie informował o
    tym mlinek , zresztą mlinia co niestety wiem z doświadczenia zdecydowanie
    nie jest wiarygodnym źródłem informacji.

    Poza tym jestem sceptycznie nastawiony do informacji przekazywanych przez
    rzeczników prasowych , oni zawsze mówią tylko to co jest dla nich wygodne.
    Póki co znajomego nie skreślam.

    Dla mnie EOT

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2005-04-18 08:26:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Po raz kolejny ktos probuje zasiac zamet...
    > Wczoraj mi sie nie udalo, ale dzisiaj potwierdzilem. Wszystko o czym
    > pisze pan "zyczliwy" jest bzdura...

    Michał, a może źle pytałeś?;-)
    Popatrz, jest już nawet extra nazwa na tą pozycję w TOIP ;-D
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    96562&t=696544&v=t

    ps.
    Tak mi się spodobało, że musiałem sprzedać ;-)))

  • 30. Data: 2005-04-18 08:42:10
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

> [...]

    > informacje. Ja akurat mam taka mozliwosc i pozniej to weryfikuje, ale
    > wyopbraz sobie, jak ktos tego nie zrobi i plotka pojdzie w swiat?

    No i przepraszam, ale co sie stanie?? Bo nie rozumiem :(
    Ja dziennie czytam kilkaset wiadomosci ktore sa prawdziwe,
    "czesciowo prawdziwe" i nieprawdziwe.
    Na ich podstawie podejmuje jakies tam decyzje ale do lba mi nawet
    nie przyjdzie zeby to kogos winic za to ze cos mi nie wyszlo.

    > Trzeba brac odpowiedzialnosc za slowo...

    Przepraszam, ale to jest publiczna lista na ktora moga pisac
    fachowcy, przecietni Kowalscy, trolle, wiariaci i babcie klozetowe.
    I w pewnym sensie moga pisac co im sie tylko podoba - jak sie beda
    naprzykrzac to co najwyzej mozna wyslac maila do jakiegos 'abusa'.

    To nie jest zamknieta lista rzecznikow prasowych i target managerow
    na ktorych spoczywa jakas tam 'korporacyjna odpowiedzialnosc za slowo'

    --
    Franz