    From: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zmienic OFE
    Date: Wed, 10 Jul 2002 10:34:55 +0200

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:aggjg6$qio$1@news2.tpi.pl...
    > Nie pomyślałem faktycznie o prowizji. To chyba nie ma sensu.

    uwazam, ze moze miec sens zmiana ofe na inny, ja bylem w sampo, ktore przez
    cale zycie ma zamiar pobierac 9% miesiecznie, zmienilem wlasnie na inne ofe,
    w ktorym po kilku latach pobiora tylko 4% na swoje marmury.
    Oczywiscie wszystko to sa symboliczne zlotowki - ale wziawszy pod uwage, ze
    w sampo po ponad 2 latach - na moim koncie bylo mniej forsy niz jej
    wplacilem, to jest szansa, ze te kilka zlotych roznicy spowoduje, ze moze
    wreszcie stan mojego konta bedzie rowny temu co wplacam, bo na zysk zupelnie
    nie licze.
    Obecnie jest dobry moment na zmiane (moje zdanie) gdyz zlozone srodki nie sa
    jeszcze duze i wobec powyzszego oplaty poniesine nie sa znaczne, o wile
    ciezsza to bedzie decyzja za lat 10.
    a swoja droga, to cala sprawa jest smiechu warta :-((