  • 1. Data: 2007-04-05 13:06:29
    Temat: Jak zdobyc pozyczke hipoteczna....
    Od: "apa chojnice" <a...@n...pl>

    Kiedy pracuje w nowej firmie niecaly miesiac a mam zabezpieczenie w postaci
    niruchomosci;. Kasa potrzebna mi na gwalt.:
    Multibank, gdzie posiadam konto od 7 lat nie chce dac (jak zdobede kase
    natychmiast z nich rezygnuje, bo mimo duzych comiesiecznych wplywow - ok.
    10 tys zl w poprzedniej firmie, traktuja mnie jak zlodzieja !!!!)
    PKO BP - nie chce dac
    Co radzicie ?????
    Andrzej

  • 2. Data: 2007-04-05 13:12:23
    Temat: Re: Jak zdobyc pozyczke hipoteczna....
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > postaci
    > niruchomosci;. Kasa potrzebna mi na gwalt.:

    Jaką masz umowę podpisaną w nowej firmie?
    Jaka jest wartość nieruchomości i o jaką kwotę się ubiegasz?

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-05 13:38:37
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    On 5 Kwi, 15:06, "apa chojnice" <a...@n...pl>
    wrote:
> [...]
    > natychmiast z nich rezygnuje, bo mimo duzych comiesiecznych wplywow - ok.
    > 10 tys zl w poprzedniej firmie, traktuja mnie jak zlodzieja !!!!)

    Spróbuj w Millenium (może w ramach odstępstwa pójdą na to), jeśli nie
    miałeś przerwy w zatrudnieniu (tzw. ciągłość) i w nowej pracy osiągasz
    takie same lub wyższe dochody. Max. wartość pożyczki - do 70% wartości
    nieruchomości.
    Pzdr.
    Shelle

  • 4. Data: 2007-04-05 14:42:59
    Od: d...@g...com

    wrote:
> [...]
    > natychmiast z nich rezygnuje, bo mimo duzych comiesiecznych wplywow - ok.
    > 10 tys zl w poprzedniej firmie, traktuja mnie jak zlodzieja !!!!)

    Bez paniki,
    a ile potrzebujesz i jaką wartość nieruchomości posiadasz?
    Jesli masz nieruchomość, to nie musisz brać
    drogiej pożyczki hipotecznej.
    W jednym banku możesz otrzymać 60% wartości nieruchomości
    na uproszczonych warunkach tylko na oświadczenie o dochodach
    na warukach tak jak kredyty hipoteczne.

    Pozdr
    DD

  • 5. Data: 2007-04-05 18:35:37
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W jednym banku możesz otrzymać 60% wartości nieruchomości
    > na uproszczonych warunkach tylko na oświadczenie o dochodach
> [...]

    NYKredit ? ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS