  • From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Re: Jak zamknac wszystkie rachunki w mBanku?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 11 Jun 2011 18:21:26 +0200

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 14:11:28 +0100, zg napisał(a):

    > Ktory formularz powinienem wypelnic, jesli chce zamknac wszystkie
    > rachunki (firmowe) otwarte na podstawie jednej umowy?
    >
    > - formularz wypowiedzenia umowy o prowadzenie rach. biez.
    > - formularz zamkniecia rachunkow biezacych.
    >
    > A moze oba formularze?

    Formularz wypowiedzenia Umowy o prowadzenie bankowych rachunków
    bieżących.

    Przetrenowałam niedawno, wypełniony druczek poszedł listem zwykłym,
    nawet nie zginął, tylko chwilę to trwało (30 dni okresu wypowiedzenia).
    Oczywiście nie wiem od kiedy liczonego, bo nie wiem kiedy dostali, kiedy
    otworzyli list i w ogóle nie pamiętam kiedy go wysłałam ;->
    Mam wrażenie, że w sumie trwało to ok. 2 miesięcy, konto firmowe
    zniknęło mi ze trzy dni temu. Bez odrębnego 'ostrzeżenia', więc zrób
    sobie zrzuty historii z kont, tak na wsiakij.

    Wybór druczka doradziła mi całkiem sympatyczna mLinia, więc jeśli sie
    obawiasz wtopy, to zadzwoń i spytaj.

    --
    Imka