  • Data: 2005-08-10 08:47:36
    Temat: Re: Jak zamknąć rachunek w ING?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ddce3u$8ac$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak, wysłali do banku w którym otworzyłem rachunek. Tak powiedzieli w
    > oddziale na Placu Grunwaldzkim we Wrocławiu.

    Ja mialem konto zalozone w Szczecinie, zapytalem sie czy bede mogl je
    zlikwidowac w dowolnej miejscowosci, otrzymalem odpowiedz twierdzaca. Bedac
    na slasku w malej miejscowosci, bez trudu zamkneli mi ten rachunek od reki
    (nie mialem debetu ani kart do niego). Najlepsza rada idz do innego oddzialu
    i sprobuj zamknac ten rachunek, w ING to standard, ze w roznych oddzialach
    otrzymasz rozne odpowiedzi. Skoro mnie zamkneli rachunek bez problemu, to
    nie ma widac zadnej przeszkody; tylko osoba, z ktora rozmawiales byla pewnie
    niedoinformowana.