  • Data: 2013-07-04 22:29:00
    Temat: Re: Jak zainwestować?
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04.07.2013 forestdumb <...@...z> napisał/a:

    > lokata bankowa, najwieksze procenty daja banki Leszka Cz ale musisz miec 2x
    > tyle. Inne banki ok 4% jak bedzie to sie ciesz (Millenium np do niedzieli wiec
    > malo czasu).

    mi dziś w Ideabanku proponowali przedłużenie 30tyś na 4.25% na 6 miesięcy
    chyba całkiem OK jak na dzisiejsze czasy, jakby czas nie pasował, to
    3.6 w BGZ Optima jest chyba całkiem OK biorąc pod uwagę, że można wycofać kiedy się
    chce.

    można też onlie elokaty24 w skbank, po 12 lipca dają 4.5% zmienne i dość uczciwie
    podchodzą
    ze zmniejszaniem oprocentowania