eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak tu w końcu jest z tym bezpieczeństwem transakcji kartami? › Re: Jak tu w końcu jest z tym bezpieczeństwem transakcji kartami?
  • Data: 2021-07-02 08:07:58
    Temat: Re: Jak tu w końcu jest z tym bezpieczeństwem transakcji kartami?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-01 23:39, Michal Jankowski wrote:
    > Z jednej strony te wszystkie mechanizmy zatwierdzania pojedynczych
    > transakcji, a z drugiej strony - ciągle są miejsca, gdzie raz podajesz
    > numer karty i potem tę kartę obciążają przy kolejnych transakcjach
    > totalnie bez żadnej weryfikacji czegokolwiek.
    >
    > Z trzeciej strony, są też miejsca, gdzie owszem, numer karty podajesz
    > raz, ale potem każdy zakup trzeba potwierdzać smsem/aplikacją.

    Nie znam się więc się wypowiem - pewnie zależy to od podpisanych umów i
    tego kto bierze (czy dzieli się) ryzyko na siebie.

    Z punktu widzenia takiego np. allegro lepiej jest jeżeli użytkownik nie
    musi w żaden sposób potwierdzić zakupu - bo może przegapić, nie umieć,
    rozmyślić się, zapomnieć etc. - więc jeżeli dogadają się wyżej (nie mam
    pojęcia z kim, na jakim poziomie, nie moja branża) że ew. fraudy nie
    będą (aż takim) problemem dla wystawcy\użytkownika to czemu im nie
    pozwolić skoro użytkownik będzie łatwiej i chętniej używał karty?