  • 1. Data: 2011-01-14 06:42:58
    Temat: Jak się dałem wydymać przez Breubezpieczenia / mBank
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Witam.
    Ja się nie użalam nad sobą, wszak <subj>, tylko piszę ku przestrodze.

    Zbliżał się koniec mojego ubezp. OC na auto. Ono mi przypomniało o tym
    mejlem sugerując, że we "Wnioski" mogę znaleźć "kontynuacja" i tam sobie
    wypełnić wniosek o kontynuację. Niestety, niczego takiego tam nie było.
    Zadzwoniłem więc do BOK, gdzie pan mi odpowiedział "To ja panu przyślę"
    i faktycznie zaraz przysłał. Rzuciłem okiem na kwotę - była taka sama,
    jak poprzednio. Uznałem, że OK, może być i zostawiłem sprawy swojemu
    biegowi. Niestety, nie sprawdziłem daty, a pan przysłał mi moją polisę
    *ubiegłoroczną*.

    Potem, kilka dni przed zakończeniem ubezp. ono mi przysłało automatem
    nową polisę wraz z potwierdzeniem, której już nie oglądałem, bo sądziłem
    [itd].
    Dopiero jak ono pobrało sobie samo składkę, to odkryłem, ze jest o ponad
    stówę więcej.
    Chyba już przechlapane, bo "widziały gały" itd (na nowej polisie kwota
    składki już była taka, jaką faktycznie pobrali), ino, że nie widziały,
    bo nie patrzyły dokładnie, przed czym Was przestrzegam.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-01-14 07:21:09
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 14 Sty, 07:42, SQLwiel <n...@c...pl> wrote:
> [...]
    > składki już była taka, jaką faktycznie pobrali), ino, że nie widziały,
    > bo nie patrzyły dokładnie, przed czym Was przestrzegam.

    W przypadku ubezpieczen jest ogolna zasada pozwalajaca na odstapienie
    w ciagu 30 dni. Nie wiem jak jest z OC, bo ubezpieczenia obowiazkowe
    rzadza sie szczegolnymi prawami. W PZU OC dla mojej fury wzroslo o
    200pln...

    MK

  • 3. Data: 2011-01-14 07:33:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-14 08:21, MK pisze:
> [...]
    > w ciagu 30 dni. Nie wiem jak jest z OC, bo ubezpieczenia obowiazkowe
    > rzadza sie szczegolnymi prawami. W PZU OC dla mojej fury wzroslo o

    A moje w allianzdirect spadlo o 10zl ;)

  • 4. Data: 2011-01-14 07:48:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 23:21:09 -0800, MK napisał(a):

> [...]
    > ciagu 30 dni. Nie wiem jak jest z OC, bo ubezpieczenia obowiazkowe
    > rzadza sie szczegolnymi prawami. W PZU OC dla mojej fury wzroslo o

    OC można chyba wypowiedzieć na dzień przed terminem, ale później to już
    się chyba nie da o ile dobrze pamiętam.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-01-14 08:50:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SQLwiel <n...@c...pl> wrote:

    > Zbliżał się koniec mojego ubezp. OC na auto. Ono mi przypomniało o tym
    > mejlem sugerując, że we "Wnioski" mogę znaleźć "kontynuacja" i tam sobie

    Mbank tak ma, juz nie pierwszy raz, 'z automatu' ubezpieczenie po roku jest
    wyższe, ale jak się wypełni nowy wniosek to okazuje sie, że jednak wychodzi
    niższa kwota.

    a.

  • 6. Data: 2011-01-14 08:57:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-14 09:50, Wemif pisze:

    > Mbank tak ma, juz nie pierwszy raz, 'z automatu' ubezpieczenie po roku jest
    > wyższe, ale jak się wypełni nowy wniosek to okazuje sie, że jednak wychodzi
    > niższa kwota.

    Po prostu rąbią.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-01-14 09:24:29
    Od: " Eric" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja mniej wiecej za 2 tygodnie powinienem dostac oferte przedluzeniowa. Wczoraj
    robilem sobie pewne porownanie i wychodzi mi, ze nie opyla mi sie zupelnie
    przedluzac assistance'a (130 PLN rocznie) bo prawie to samo (w dodatku z
    wyzszymi limitami kwotowymi) mam w darmowym assistance do konta Raiffeisen
    Premium :-) Pomoc prawna za to przedluze, bo za 90 zl ma sie ochrone do kwoty
    10.000 PLN choc tylko w kraju.

  • 8. Data: 2011-01-14 09:46:13
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Miałem pdobny przypadek w mbanku gdzie
    konsultant zawarł ze mną umowe OC w tej samej cenie
    jak przez wniosek na koncie.
    Po przesłaniu dokumentów okazało się że wszystko się
    zgadza oprócz kasy. Konsultant mnie wyharatał więcej kasy
    w stosunku do formularza internetowego.
    Skutkowało to natychmiastowym wypowiedzeniem umowy
    OC w mbanku.
    Inny ubezpieczyciel okazał się bardziej stabilny i już w mbanku
    nie będę zawierał umów OC.

  • 9. Data: 2011-01-14 11:09:00
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > jest
    > wyższe, ale jak się wypełni nowy wniosek to okazuje sie, że jednak

    Potwierdzam. Co więcej jak się przedłuży wypełniając wniosek kontynuacja, to
    cena jest jeszcze ok, ale gdy przyjdzie z automatu to rośnie sporo...

  • 10. Data: 2011-01-14 17:11:06
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-01-14 08:48, xbartx pisze:
    > OC można chyba wypowiedzieć na dzień przed terminem, ale później to już
    > się chyba nie da o ile dobrze pamiętam.

    Da się. Tylko trzeba samochód sprzedać :)

    --
    Raf