  • Data: 2008-06-19 01:08:55
    Temat: Re: Jak sa naliczane odsetki na eMax plus ??
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z/svc" 1...@4...com

    > I co, jak poszło?

    Założyłem w oddziale 4, po jakimś czasie dorzuciłem 4 w oddziale
    i 5 z domu. IMO to bardzo dobre posunięcie:

    -- mogę bezstresowo przelewać z oszczędzających,
    -- mogę w jednej chwili dorzucać kolejne oszczędzające,
    -- choć tylko z pierwszych 9 mogę przelewać (pozostałe
    są tylko do podglądu) i nie muszę płacić belek :)
    -- mogę przelewać z dowolnego komputera, z dowolnej
    przeglądarki i z dowolnego systemu komputerowego. :)

    Dla mnie jedyny kłopot z WBK to kolejki w banku.
    Zazwyczaj ich nie ma, ale gdy ja przyjdę -- to już są. :)

    Podgląd świetny, ,,ergonomia'' doskonała (jak dla mnie) -- same zalety.
    Jest jednak błąd w systemie i przy ,,ponów przelew'' (czy jakoś tak)
    zżerany jest SMS, choć nie powinien być zżerany. A tylko 5 pierwszych
    SMSów w miesiącu mam za free. Za kolejne trzeba płacić po 20 groszy.
    Jeśli jednak zleca się przelew z pominięciem tego skrótu -- jest OK.

    I najważniejsze -- w razie kłopotów mam natychmiastową (jak dla mnie
    natychmiastową) pomoc. No i za free telefon do banku -- 800240240. :)

    Najmniej kłopotów jest IMO z Multi. :)
    Ale WBK to też górna półka, czego nie mogę już powiedzieć o Eurobanku. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'