  • Data: 2009-06-04 20:20:59
    Temat: Re: Jak nie zapłacić podatku Belki?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    mic49 wrote:

    > Aaaaa, i teraz już czaję. A napiszcie jeszcze - jak zaokrągla się
    > podatek Belki? Tzn. jaki jest próg, że bank pobiera odsetki?

    podatek belki zaookragla sie do 1pln, czyli jesli bank doliczy
    ci 2,49pln odsetek, to 19% od 2,49pln da 0,47pln i finalnie
    po zaookragleniu 0pln.

    w EB przy dziennej kapitalizacji doliczaja aktualnie 0,0606/365 salda,
    czyli np. od 15000 dolicza 2,49. limit przy ktorym odsetki zaookragla
    sie do 2,49 mozna wyznaczyck: 2,4(9)*365/0,0606 = 15057,75
    zeby cyferki wygladaly ladnie :-) to rozklada sie na kazdym koncie
    oszczednosciowym po 15000 i ustala z niego zlecenie stale
    w wysokosci 2,49 np. na ror, badz oszczednosciowe, ktore jeszcze
    nie dobilo do 15000.