  • 1. Data: 2002-02-13 13:44:28
    Temat: Jak liczyć kwoty oprocentowania?
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    Witam
    Mam prosbe: czy moglby ktos spojrzec na maly arkusz umieszczony na:
    http://www.telefan.pl/kov/oprocentowanie/ ? Arkusz ten ma wyliczac
    miesieczna kwote raty stalej jesli wpiszemy kwote kredytu i wartosc
    oprocentowania (w skali rocznej). Nie wiem, czy dobrze wszystko
    poskladalem - wiec jesli ktos moglby skomentowac - to z gory wielkie dzieki.
    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-02-13 16:30:47
    Temat: Re: Jak liczyć kwoty oprocentowania?
    Od: "Damian" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Syriusz" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Patrze i co widze - 3 godziny wczesniej juz bylo na grupie.

    No wlasnie

  • 3. Data: 2002-02-13 16:32:37
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    Patrze i co widze - 3 godziny wczesniej juz bylo na grupie.