  • 1. Data: 2008-10-10 16:05:35
    Temat: JPII i bezpieczenstwo polskich bankow
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    JPII ma w niebie na pewno duze chody u PB i bez pomocy wpompowywania
    zlotowek w polskie banki ochroni je i Polske od katastrofy.
    Takie mu wyzanczam zadanie na chwile obecna. Cuda sa mu potrzebne do
    swietosci - no to niech dziala. Teraz jest pora na to.
    Niech Polska rosnie w potege na gruzach starego sypiacego sie swiata. Amen.

    Pester

  • 2. Data: 2008-10-11 19:27:15
    Temat: Re: JPII i bezpieczenstwo polskich bankow
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pester" gcnugu$s4f$...@n...task.gda.pl

    > JPII ma w niebie na pewno duze chody u PB

    To dopiero ma zostać udowodnione. (lub obalone)
    Ostatnio chodzą słuchy, iż jest równie święty
    jak niebezpośredni następca Benedykta XV. IMO
    słusznie, gdyż obaj prowadzili podobną politykę,
    tyle tylko, że Pius XII stosował inne metody dla
    osiągnięcia tego samego celu, jakim miał być
    niemal globalny ultraekumenizm. (ultra, ;) czyli
    w efekcie jednoczenie miało obejmować nie tylko
    Chrześcijan, ale wyznawców monoteizmu w ogóle)

    > i bez pomocy wpompowywania zlotowek w polskie banki ochroni je i Polske od
    katastrofy.

    Jeśli jest istotnie święty. (co należy dopiero udowodnić)

    > Takie mu wyzanczam zadanie na chwile obecna. Cuda sa mu potrzebne do swietosci - no
    to niech dziala. Teraz jest pora na to.
    > Niech Polska rosnie w potege na gruzach starego sypiacego sie swiata. Amen.

    Nie zapomnij o powiadomieniu stosownych (to od stosu?) władz
    o tym cudzie -- jeśli cud ów zaistnieje. Będzie to dowód w sprawie. :)
    Od dawna namawiam ludzi (ach, ci ludzie...) do tego, aby prosili
    Boga o cuda za wstawiennictwem JPII i aby w razie zaistnienia ;)
    cudu -- powiadamiali kogo trzeba... Jak na razie nikt mi nie
    doniósł o zaistnieniu jakiegokolwiek wymadlanego tą drogą cudu...
    Ale może ludzie są niesumienni, może mnie lekceważą, może są
    niewdzięczni po prostu...

    -=-

    Ja, Eneuel, Królewski Elf, niewolnik z urodzenia, wolny z łaski
    (nie z powodu zasług, lecz właśnie z łaski -- za free, czyli
    wolny na zawsze, bezwarunkowo) ośmielam się jednak powątpiewać
    (i publicznie, i prywatnie) w tę świętość. :)

    JPII umarł, zanim rozpoczęło się roczne święto, które JPII ustanawiał. :)
    Do zbawczej niedzieli brakowało 2 godzin i 23 minut. Ja urodziłem się
    (jako niewolnik właśnie) 23 lutego, czyli 23 02 -- jakby pasuje. :)

    Założyłem wiele kont w wielu bankach i dałem się legitymować
    w wielu miejscach, aby uwiarygodnić moją datę urodzin, widniejącą
    w moim numerze pesel. :)

    Ponadto o swojej dacie urodzin powiadomiłem świat na grupie pl.rec.ascii-art
    na długo przed zbawczą :) śmiercią JPII, czyli Białego Pasterza, jak go
    określałem. Jak wiadomo powszechnie -- rozmowy umieszczane na nieśmiertelnych
    serwerach NNTP podrabiać trudno do tego stopnia, że zapisane tam informacje
    można śmiało traktować jako pewne. :)

    Serwery NNTP są nieśmiertelne, gdyż zanim się narodziłem, :) Pająki przyrzekły,
    iż będą archiwizować zapisane na tych serwerach informacje aż do czasu, gdy
    Jezus Chrystus ponownie zaszczyci naszą Ziemię swą obecnością cielesną, że
    tak to określę, czyli aż do tak zwanego końca świata. :)

    > .-----------------------------------.
    + | . | -- postawić trochę
    + | citibank | na kartę miłego
    + | 6766 1301 0386 2302 |'-----'| |
    + | 02/03 02/05 '-------' |
    > '-----------------------------------'

    23 luty 1967. :) (dwie pierwsze i cztery ostatnie cyfry)

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/karta01.jpg
    http://www.leszekc.w.tkb.pl/karta11.jpg

    Chyba przegrałem... Powiedz mi... ;) Czy to tak
    przystoi pobić słabszego? No, lecz nic to... ;)
    Będę ciągnął do końca. ?) Wprawdzie Na pierwszy <--------.
    rzut oka widać, że nie mam szans, :) ale... Ale (
    może jednak jakimś cudem ;) wygram tę grę... ;) )
    (
    -- )
    (`. Przekleństwo rykoszetem (
    ) ) uderza w przeklinającego )
    (.` To Księdza, któren mnie (
    uczył w ogólniaku religii. :) )
    (
    Postscriptum: Jak namalować emotikonem kwaśny uśmiech? )
    Właśnie taki (kwaśny) powinien stać tam, (
    gdzie umieściłem pytajnik przed nawiasem -- w samym ;) )
    środku geometrycznym :) 2?23stosownego prostokąta. -----'

    Owszem, Błażej -- ów pytajnik wskazuje na moją datę urodzenia. :)
    To znaczy niepełną datę, bo brakuje w niej roku urodzenia, jako
    że ów rok pozostać ma ukryty przed ludźmi. :) (Ach! Ci ludzie!!!)

    Do niekumatych obcych: Liczba znaków nad oraz pod znakiem
    zapytania -- oznacza :) miesiąc; liczba znaków przed i po
    tym znaku -- oznacza dzień w miesiącu. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'