  • Data: 2003-08-29 19:13:46
    Temat: Re: JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY WYBRAĆ ??
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "avril" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:25971-1062152589@host-99.sti.net.pl...
    > Witam. Za dwa tygodnie podejmuje swoją pierwszą prace. Podobno na wybranie
    > funduszu emerytalnego mam 7 dni czasu. W zwiazku z tym chcialam zapytac
    jaki
    > fundusz moglibyscie mi polecic ? Czym sie kierowac przy takim wyborze ?
    Moze
    > na rynku jakieś sie wyjątkowo sprawdzily ?

    Jest to dla Ciebie całkowicie OBOJĘTNE.
    Policz dokładnie o jakich pieniądzach myślimy
    Pamiętaj, że będzie dopłata dla funduszy gorzej prosperujących niż 5% od
    średniej.
    A OFErmy to instytucje stworzone dla dofinansowywania budżetu państwa, a nie
    dla dobra swoich skladkodawców:-(

    Weź sobie np. ten, który obecnie ma największą stopę zwrotu.
    Nie mam pojęcia, który to,
    Za kilkanaście lat przeniesiesz się do następnego