  • Data: 2003-03-21 14:26:24
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:b5epcm$eki$1@news.onet.pl...
> [...]

    Uspokajam, nie jestem szalony - Inteligo już dawno nie używam. Noszę kartę
    ze znakiem VW i szczerze powiem,
    nie namawiając nikogo, nie zawiodłem się jeszcze ani razu.
    Co do kosztów jestem raczej rozrzutny i moja ocena ma raczej wymiar oceny
    sposobu postępowania a nie opłat - uważam, że w porównaniu do VW direct czy
    mBanku Inteligo naciąga i "oszukuje" niezorientowanych klientów i to tyle.
    Jeżeli ktoś jest z tego zadowolony to mi nic do tego.

    pozdrawiam
    A.