    From: AP <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] zamknięcie rachunku
    Date: Sat, 06 Oct 2007 21:28:50 +0200

    Wojciech Nawara pisze:

    > Tylko trzeba inteligentnie wyzerować konto. Tzn. koniecznie pierwszego
    > dnia nowego okresu rozliczeniowego (w dniu następującym po nocy, kiedy
    > pobierane są opłaty) - aby średnie miesięczne saldo z okresu
    > miesięcznego wynosiło dokładnie 0 PLN. Uwaga na przelewy zewnętrzne
    > zlecane w dni wolne, które są księgowane dopiero następnego dnia roboczego.

    Dziękuję za precyzyjną wskazówkę!
    Jednak opłacało się zapytać na grupie ;-)

    Jeszcze się tylko upewnię (trochę ta noc jest dla mnie niejasna...):
    jeżeli przykładowo najbliższe naliczenie opłat będę miał w dniu 17.X, to
    rachunek powinienem wyzerować 18.X? A jak to się ma do aktywnego serwisu
    SMS oraz karty?

    AP