  • Data: 2002-05-01 13:20:33
    Temat: Re: Inteligo w Gazecie Bankowej
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > od ponad roku e-Telbank pracuje nad Centrum Bankowosci Internetowej
    > i ma na swoich stronach opis calego przedsiewziecia i demo
    >
    > Poniewaz oni maja byc instytucja publicznego zaufania jako element
    powstajacej
    > struktury PKI to zajecie sie taka agregacja roznych rachunkow bankowych
    jak
    > najbardziej pasuje do ich profilu i mysle ze poniewaz nie sa bankiem jak
    BRE to
    > maja wieksze szanse na dobre wykonanie tego przedsiewziecia
    >
    > Polecam wszystkiem strone http://www.etelbank.pl/bsb_info.html i
    wspomniane DEMO

    Bylo,. bylo, ale zauwaz, ze to co tam jest demo, to sorry - ale ja moge
    zrobic i to ladniej graficxnzie (podkreslam ja ;))))

    Idea jest sluszna, ale w Multi widze, ze to dziala (pominmy jak haha)

    Problem jest w tym - na ile Telbank bedzie to finansowal - albo kto bedzie
    to finansowal - czy nie lepiej dla banku jest stworzyc samemu - kupic od
    amerykanow licencje i to robic, czy tez korzystac z uslug zewnetrznej firmy.

    Pamietaj - bank to przeciez tez instutucja zaufania publicznego!!! (jakby
    nie bylo, nawet BRE, ktorego tak nie lubisz ;)
    Posiadajac swoj wlasny agregator - ma mozliwosc zarobkow - chociazby
    promocyjnych - jesli ktos sobie lazi po tym i widzi benner - u nas kredyt
    5,6% - to nawet z ciekawosci kliknie...
    A tak - placic Telbankowi, pewnie niemozliwa reklama (no bo jak :) i tak
    dalej - nie oplaca sie.
    Dlatego w ameryce jest kilka roznych systemow....