  • Data: 2002-05-01 22:35:14
    Temat: Re: Inteligo w Gazecie Bankowej
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Inteligo nie pójdzie śladami BRE,
    > bo np. nikt im nie da kasy na agregator (?) :-)

    oj ja mysle, ze powinni jednak isc.

    jak to sie mowi w marketingu lepiej byc pierwszym niz miec lepszy produkt ;)

    A jak nie jestes lepszy to sie chwal ile wlezie.

    Bo inaczej po cholere wydawac kase.
    Ludziska wiecie cos o Pustelniku i jego wyprawie - poczytajcie na stronach
    ultiportu - prawda, ze fajna rzecz??? A poczytac jakos nie mozna.

    Ja tutaj zacytowalem analize niby, ktora ukazala sie w GB. Czy miala ona
    promowac osobe zalozyciela Inteligo, czy sam bank ;) to juz inna sprawa, ale
    zobacz ze cos takiego sie ukazalo!!! mBank owszem wymienia sie ale tylko i
    wylacznie dlatego, ze byl jako pierwszy wiec dziennikarz w kazdym artykule
    tak z musu musi wymienic mBank - zauwaz, ze o takim VW w ogole sie i nigdzie
    nie wspomina.... Dlaczego??
    Ano tez nie maja chyba nawet tam biura prasowego no i... nie byl
    pierwszy....

    Jesli robi sie przerozne promocje, wydaje kase, ajmuje koncepcyjnie zaspol i
    tak dalej - a pozniej o tym tylko na sronie siepowiadamia - to dla mnie cos
    zle sie dzieje.

    to samo przeciez w Multibanku.

    Kiedys PR mBanku byl via super BRE bankowy prowadzony (www.netpr.pl
    zobaczcie kto sie podpisuje :) Teraz dziala lepiej - narazie w Internecie -
    zobaczymy czy przedrze sie do prasy...