  • Data: 2002-05-01 15:58:45
    Temat: Re: Inteligo w Gazecie Bankowej
    Od: "qb" <q...@q...qb> szukaj wiadomości tego autora

    > Bylo,. bylo, ale zauwaz, ze to co tam jest demo, to sorry - ale ja moge
    > zrobic i to ladniej graficxnzie (podkreslam ja ;))))
    >
    > Idea jest sluszna, ale w Multi widze, ze to dziala (pominmy jak haha)
    >
    > Problem jest w tym - na ile Telbank bedzie to finansowal - albo kto bedzie
    > to finansowal - czy nie lepiej dla banku jest stworzyc samemu - kupic od
    > amerykanow licencje i to robic, czy tez korzystac z uslug zewnetrznej
    firmy.

    Telbank nalezy do bankow, wiec to one to finansuja, moga tez zamowic taki
    system agregacji by kazdy mogl sie reklamowac ( chocby kosztem wiekszego
    udzialu w wydatkach na system)
    Jesli agregacja ma polegac na agregowaniu kont tylko 1 banku to pewnie by im
    bylo lepiej kupowac licencje, ale to miala byc 1 agregacja dla wszystkich
    bankow... Projekt od strony telbanku wyglada nieco ambitniej - musza
    uwzglednic mozliwosc podlaczenia nowych bankow i rozszerzania oferty...
    Teraz jednak pewnie nieco wstrzymano prace, bo taki bre i citi sie wylamaly
    i robia swoje, a tam gdzie nie trzeba sie ukladac z innymi bankami praca
    idzie szybciej...

    > Pamietaj - bank to przeciez tez instutucja zaufania publicznego!!! (jakby
    > nie bylo, nawet BRE, ktorego tak nie lubisz ;)
    > Posiadajac swoj wlasny agregator - ma mozliwosc zarobkow - chociazby
    > promocyjnych - jesli ktos sobie lazi po tym i widzi benner - u nas kredyt
    > 5,6% - to nawet z ciekawosci kliknie...
    Tak ale inne banki mniej chetnie dolaczaja do takiej agregacji - nie lubia
    jak konkurencja przy ich pomocy reklamuje sie za friko, ponadto banki nie
    lubia jak informacje z ich systemu sa prezentowane pod logiem konkurencji...
    dlatego telbank mialby szanse szybcie zebrac wiecej chetnych do agregacji...
    > A tak - placic Telbankowi, pewnie niemozliwa reklama (no bo jak :) i tak
    > dalej - nie oplaca sie.
    > Dlatego w ameryce jest kilka roznych systemow....
    W ameryce jest tez wiecej klientow...