  • 1. Data: 2008-05-26 13:33:57
    Temat: Inteligo - subkonto i karta
    Od: "al." <a...@g...pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu czytam o koncie Inteligo i karcie visa electron ale są to
    już stare posty albo artykuły. Czy nadal dobrym rozwiazaniem jest zakładanie
    subkonta specjalnie dla obslugi karty visa electron(bankomaty, płatności
    sklepowe, internetowe), czy moze cos sie zmieniło i zakładanie subkonta nie
    jest potrzebne ?

    Pozdrawiam
    al.

  • 2. Data: 2008-05-26 14:11:41
    Temat: Re: Inteligo - subkonto i karta
    Od: Arek257 <a...@g...com>

    al. napisał(a):

> [...]
    > sklepowe, internetowe), czy moze cos sie zmieniło i zakładanie subkonta nie

    Zmieniło się o tyle, że od niedawna można samodzielnie ustalać wysokość
    limitów karty Visa Electron dla poszczególnych rodzajów transakcji.

    --
    Pozdrawiam,
    Arek257

  • 3. Data: 2008-05-26 18:15:28
    Od: "al." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek257 <a...@g...com> napisał(a):

    > Zmieniło się o tyle, że od niedawna można samodzielnie ustalać wysokość
    > limitów karty Visa Electron dla poszczególnych rodzajów transakcji.

    Wsumie jakas zmiana to jest :) tzn. ze teraz po dokonaniu płatnosci mozna
    zminic limit na 0 i po kłopocie...

  • 4. Data: 2008-05-26 23:51:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "al." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Wsumie jakas zmiana to jest :) tzn. ze teraz po dokonaniu płatnosci mozna
    > zminic limit na 0 i po kłopocie...

    A co szkodzi zalozyc subkonto?
    To dodatkowe bezpiueczenstwo a nic nie ksoztuje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2008-05-27 05:06:58
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Użytkownik "al." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A co szkodzi zalozyc subkonto?
    > To dodatkowe bezpiueczenstwo a nic nie ksoztuje.

    Kosztuje
    0,99zł/mc za zbędną kartę

    Sławek

  • 6. Data: 2008-05-27 05:43:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Slavekk" <S...@g...pl> writes:

    > Kosztuje
    > 0,99zł/mc za zbędną kartę

    A to za kartę do "głównego" konta nie płacisz? (Poza pierwszą)
    KJ

  • 7. Data: 2008-05-27 05:59:31
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to za kartę do "głównego" konta nie płacisz? (Poza pierwszą)

    Płacę
    No i...?

    Sławek

  • 8. Data: 2008-05-27 06:15:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Slavekk" <S...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Płacę
    > No i...?

    No i masz:
    a) karta podpięta do głównego konta (0.99 PLN/mies) albo
    b) likwidujesz kartę do głównego konta i płacisz (0.99 PLN/mies)

    Jak dla mnie wychodzi na to samo, czyli ekstra subkonto z kartą
    "nic nie kosztuje" w porównaniu do używania karty do głównego konta.

    KJ

  • 9. Data: 2008-05-27 06:26:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 27 May 2008 08:15:48 +0200, Kamil Jońca
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak dla mnie wychodzi na to samo, czyli ekstra subkonto z kartą
    > "nic nie kosztuje" w porównaniu do używania karty do głównego konta.

    Pytanie:
    dlaczego uważasz, że nie można jako konta podstawowego do otrzymywania
    pieniędzy używać tego subkonta, a konto główne wykorzystywać właśnie jako
    konto "kartowe"?

  • 10. Data: 2008-05-27 06:34:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Pytanie:
    > dlaczego uważasz, że nie można jako konta podstawowego do otrzymywania
    > pieniędzy używać tego subkonta, a konto główne wykorzystywać właśnie jako
    > konto "kartowe"?
    Ależ można. Chodzi mi tylko o porównanie kosztów, które jakoby miały być
    wyższe przy oddzielnym koncie karcianym (obojętnie głównym czy dodatkowym)

    KJ