  • Data: 2003-12-12 14:32:42
    Temat: Re: Inteligo - ściema ?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3fd9ce47$1@news.home.net.pl...

    > ciezko jest korzytstac w jaki kolwiek sposob z Inteligo (te ich smieszne
    > przetwarzanie danych). Powinni napisac, ze dostep jest przez 23h na
    dobe....

    Nocne przetwarzanie uniemożliwiające dostęp do kanałów i karty nie trwa
    godzinę. Karta działa po kilkunastu minutach, serwisy też.

    Nocne przetwarzanie jako takie trwa dłużej, ale bez problemu konsultant może
    oddzwonić do Ciebie zaraz po jego zakończeniu. Próbowałem jeszcze im
    zasugerować, aby zrobili opcję oddzwonienia, gdy będzie aktywna autoryzacja
    kart płatniczych, ale póki co nie wdrożyli i nie wiadomo czy wdrożą.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara