  • Data: 2002-05-21 22:21:27
    Temat: Re: Inteligo rezygnacja
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, w wiadomości z dnia Tue, 21 May 2002 19:57:16 +0200, od
    "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisano:

    >W sprawie opłat pobieranych w okresie wypowiedzenia - było tak, że nie
    >pobierali, ale ostatnio dowiedziałem się, że kwestia ta jest obecnie
    >rozwiązywana, aby było to jakoś jednoznacznie podane i nie otrzymam żadnych
    >informacji.
    Żadne opłaty nie są pobierane z rachunków niaktywnych. Rachunek staje
    się niaktywny maksymalnie po 24h od momentu kiedy otrzymają Formularz
    (żadna data stempla pocztowego nie ma tu znaczenia). No i zawsze można
    przecież przesłać im Formularz kurierem :)))

    jahckal