  • 21. Data: 2004-06-02 17:28:38
    Temat: Re: Inteligo - przelewy przychodzace
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > > Powiadomienia o czym?
    >
    > Czy to wazne?

    Oczywiście, że nie - ważne żeby były na czas ;-)))))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-06-02 17:40:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artek napisał:

    > [...]
    >
    > Wcale nie jest powiedziane, że gdybyś wpłacił w PKO,
    > to miałbyś kasę szybciej na koncie...

    Tez tak mi sie wydaje. Pewnie ciagle stalbym w kolejce do okienka. ;-)

    Bartol

  • 23. Data: 2004-06-02 17:42:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > nooo. Millennium tez najlepszych notowan nie ma. Bartol, ty jednak powaznie
    > zastanow sie nad tym wlasnym bankiem.

    Do millenium mam sentyment. Korzystam z tego banku od mnostwa lat i
    wiele w nim przeszedlem. I musze przyznac, ze jest coraz lepiej.

    > Gdyby nie to, ze mi cholery jedne nie dali VC, to moglbym w sumie polecic Ci
    > Fortisa, ale ja im to pamietam do dzis dzien ;)

    Hehehe.

    Bartol

  • 24. Data: 2004-06-02 17:43:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > powaznie

    > Ja tam bym sobie tam konto załozyła - to na pewno byłoby cudo ;-))))) Tylko
    > pewnie z lekka drogie ;-))) Ale za to powiadomienia wysyłaliby ZANIM
    > pomyslałabym o wysłaniu przelewu ;-)))

    Ty mnie lepiej nie kus. ;-)))))

    Bartol

  • 25. Data: 2004-06-02 17:44:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Czy to wazne?

    No nie, bez jaj. ;-))))

    Bartol

  • 26. Data: 2004-06-02 17:46:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał:

    > Amra, a co Ty masz do Millennium ?
    > Ostatnimi czasy to bardzo dobry bank jest, znacznie lepszy od takiego mSyfu
    > na przyklad :)
    > Za darmoche,
    > przelewy po 0.50 PLN,
    > KK daja prawie od reki i z porzadnym limitem,
    > dostep przez internet znakomity _bez_ upierdliwych przerw wdrozeniowych
    > srednio raz w tygodniu,
    > oddzial za kazdym rogie (prawie jak z zubrem :) ),
    >
    > bardzo proste bankowanie :))))

    No dokladnie. Jeszcze powiadomienia i bedzie super.

    Bartol