  • 1. Data: 2005-04-27 09:22:09
    Temat: Inteligo postanowiło mnie dziś wkurzyć
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Coby nie przynudzać przejdę od razu do rzeczy.

    Wczoraj wybrałem w bankomacie PKOBP w Tesco przy ul. Długiej we
    Wrocławiu kwotę 50 PLN. Na 100% był to bankomat PKOBP. Kwota 50 PLN
    została zablokowana na rachunku i wszystko niby było ok.

    Jakie było dziś moje zdziwienie gdy w historii rachunku zobaczyłem coś
    takiego:

    2005-04-27
    Kwota operacji: 50.00 PLN
    UL. DLUGA WROCLAW PL
    Data wykonania: 2005-04-26
    Wypłata z bankomatu -51,67

    Mało z krzesła nie spadłem. Żeby w tak prymitywny sposób próbować
    podwędzić mi 1,67? Hehe... Ale w sumie... Normalnie ciężko byłoby nawet
    wychwycić taki niuans, ale akurat ta karta jest podpięta do subkonta,
    które chciałem wyczyścić do zera i dziś mam na tym subrachunku czerwone
    -1,67 co od razu zwróciło moją uwagę (mają w Inteligo pecha bo gdyby nie
    to to może nawet by mi to umknęło).
    Żeby było śmieszniej te 1,67 to nijak nie da się podciągnąć pod ich
    tabelę opłat i prowizji bo wybranie z obcego bankomatu (co mogliby mi
    usiłować wpierać) kosztuje 4,50.
    Zadzwoniłem więc na infolinię. Pani nie była w stanie wyjasnić tego
    fenomenu i grzecznie przyjęła zgłoszenie reklamacji. Zobaczymy czy to
    jakoś wyjasnią.

    BTW: Posprawdzajcie Wasze konta czy Wam też takiego wałka nie zrobili.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-04-27 09:31:08
    Temat: Re: Inteligo postanowiło mnie dziś wkurzyć
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-27 11:22, Łukasz Cielecki wrote:

    > Żeby było śmieszniej te 1,67 to nijak nie da się podciągnąć pod ich
    > tabelę opłat i prowizji bo wybranie z obcego bankomatu (co mogliby mi
    > usiłować wpierać) kosztuje 4,50.

    Ja robiłem kiedyś w nocy przelew i pobrało 1,59 pln opłaty. Dzwonię do
    nich a panienka mi mówi że jak w nocy jest robiony przelew to tak się
    wyświetla, ale później zniknie i tak było.

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-04-27 10:36:29
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ja robiłem kiedyś w nocy przelew i pobrało 1,59 pln opłaty. Dzwonię do
    > nich a panienka mi mówi że jak w nocy jest robiony przelew to tak się
    > wyświetla, ale później zniknie i tak było.

    Dobre, bardzo dobre ;-)))

    Jacek

  • 4. Data: 2005-04-27 11:01:47
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > BTW: Posprawdzajcie Wasze konta czy Wam też takiego wałka nie zrobili.

    a ja staram sie unich przez infolinke zalozyc konto juz od stycznia......

    --
    chrabcio

  • 5. Data: 2005-04-27 11:13:11
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> wrote:

    > BTW: Posprawdzajcie Wasze konta czy Wam też takiego wałka nie zrobili.

    Heh, właśnie kolega w pracy sprawdził historię rachunku.
    Wypłacał 500 zł. na pewno z bankomatu PKO BP. W historii rachunku widnieje
    coś takiego: "Wypłata z bankomatu 516,37 zł."

    Chyba coś się w Inteligo spierdzieliło... albo koledze udało się wybrać
    z bankomatu 516,37 zł :-)

    Trochę to wstyd dla banku, że takie rzeczy się dzieją, a panie na infolinii
    nic nie wiedzą na ten temat...

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 6. Data: 2005-04-27 11:25:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Heh, właśnie kolega w pracy sprawdził historię rachunku.
    > Wypłacał 500 zł. na pewno z bankomatu PKO BP. W historii rachunku widnieje
    > coś takiego: "Wypłata z bankomatu 516,37 zł."

    No nieźle,
    czyli dokładnie ten sam błąd co w pierwszym poście
    tylko skala 10x większa =8-O

  • 7. Data: 2005-04-27 11:31:42
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-27 13:01, chrabcio wrote:

    > a ja staram sie unich przez infolinke zalozyc konto juz od stycznia......

    Coś się słabo starasz, inteligo jest internetowym bankiem w którym
    najszybciej zakłada się konto z wszystkich mi znanych.

    --
    Peet

  • 8. Data: 2005-04-27 11:31:48
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 27 Apr 2005 13:25:26 +0200, S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisał:

    > No nieźle,
    > czyli dokładnie ten sam błąd co w pierwszym poście
    > tylko skala 10x większa =8-O

    I teraz pytanie: Jaki procesor jest w tych bankomatach? Czyzby slynny
    Intel Pentium 60? :D

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 9. Data: 2005-04-27 11:34:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-04-27 13:25:
    [...]

    > No nieźle,
    > czyli dokładnie ten sam błąd co w pierwszym poście
    > tylko skala 10x większa =8-O

    Też mnie to uderzyło. Ktoś wprowadził procentową prowizję ? Ale to chyba
    byłaby jako oddzielnaoperacja.

    KJ

  • 10. Data: 2005-04-27 11:55:27
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Peet napisał(a):

    > Coś się słabo starasz, inteligo jest internetowym bankiem w którym
    > najszybciej zakłada się konto z wszystkich mi znanych.

    pozostaje pogratulować...

    --
    chrabcio