  • 1. Data: 2002-03-29 10:51:47
    Temat: Inteligo - oplaty
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    Ile wlasciwie wynosi oplata za prowadzenie konta w Inteligo?
    O zl czy 5 zl? - bo widzialem rozbierzne informacje.
    Z tego co wyczytalem na ich stronie wynika, ze trzymajac na koncie 100 zl,
    oplata wynosi 0zl - czy dobrze rozumuje?

    I druga sprawa. Minimalna wyplata w bankomacie - 50zl.
    (zgodnie z tym co pisza na WWW). A jak ktos ma mniej na koncie,
    nie ma innego konta i potrzebuje wyplacic sobie gotowke to... co ?

    Dzieki,
    Jarek Granat

  • 2. Data: 2002-03-29 10:52:13
    Temat: Re: Inteligo - oplaty
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z tego co wyczytalem na ich stronie wynika, ze trzymajac na koncie 100 zl,
    > oplata wynosi 0zl - czy dobrze rozumuje?

    tak

    > I druga sprawa. Minimalna wyplata w bankomacie - 50zl.
    > (zgodnie z tym co pisza na WWW). A jak ktos ma mniej na koncie,
    > nie ma innego konta i potrzebuje wyplacic sobie gotowke to... co ?

    to bulba :-)

  • 3. Data: 2002-03-29 10:53:04
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    > to bulba :-)

    acha - mozna wydac - placac w sklepie :-0

  • 4. Data: 2002-03-29 10:54:08
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jarek Granat wrote:

    > Ile wlasciwie wynosi oplata za prowadzenie konta w Inteligo?
    > O zl czy 5 zl?

    dla salda <100 zl - 5zl

    > Z tego co wyczytalem na ich stronie wynika, ze trzymajac na koncie 100 zl,
    > oplata wynosi 0zl - czy dobrze rozumuje?

    dobrze

    > I druga sprawa. Minimalna wyplata w bankomacie - 50zl.
    > (zgodnie z tym co pisza na WWW). A jak ktos ma mniej na koncie,
    > nie ma innego konta i potrzebuje wyplacic sobie gotowke to... co ?

    moj kumpel w takiej sytuacji dzwoni albo wysyla maila/sms/cokolwiek
    do mnie z prosba o quick money na jego konto :)
    przewaznie ten sposob dziala ;)

  • 5. Data: 2002-03-29 10:57:14
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > I druga sprawa. Minimalna wyplata w bankomacie - 50zl.
    > (zgodnie z tym co pisza na WWW). A jak ktos ma mniej na koncie,
    > nie ma innego konta i potrzebuje wyplacic sobie gotowke to... co ?

    Minimalna kwota wypłaty nie zależy do banku, tylko od bankomatu. Np. w
    bankomatach PKO BP wydaje "dychy", a Euronet najmniej "pięćdziesiątki".

    --
    kriskel

  • 6. Data: 2002-03-29 11:00:23
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Minimalna kwota wypłaty nie zależy do banku, tylko od bankomatu. Np. w
    > bankomatach PKO BP wydaje "dychy", a Euronet najmniej "pięćdziesiątki".

    A mozna wydac sobie np. 53,38 zl czy nastepna kwota do wydania to rowne 100?

    PS. Sorry, za takie pytanie ale na bankomatach to ja sie znam jak wilk
    na gwiazdach, albo jeszcze mniej.

    --
    =[ Jarek Granat `dze' - nic-hdl: JG3-6BONE ]=
    =[ j...@a...lublin.pl - GG: 1124881 ]=

  • 7. Data: 2002-03-29 11:01:50
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Z tego co wyczytalem na ich stronie wynika, ze trzymajac na koncie 100 zl,
    > oplata wynosi 0zl - czy dobrze rozumuje?

    jak ktos ma >100zl na koncie to nie placi nic.
    Jak ma 0zł to tez nie placi nic.
    Placi jak ma >0 i mniej niz 100

    > I druga sprawa. Minimalna wyplata w bankomacie - 50zl.
    > (zgodnie z tym co pisza na WWW). A jak ktos ma mniej na koncie,
    > nie ma innego konta i potrzebuje wyplacic sobie gotowke to... co ?

    to niech idzie do bankomatu ktory wyplaci 10zl (np. ING BSK).

    D.

  • 8. Data: 2002-03-29 11:03:22
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A mozna wydac sobie np. 53,38 zl czy nastepna kwota do wydania to rowne 100?

    Bankomaty nie wydają monet. Jeżeli potrzebujesz 53,38 zł to z bankomatu musisz
    wypłacić 60 zł (lub więcej).

    > PS. Sorry, za takie pytanie ale na bankomatach to ja sie znam jak wilk
    > na gwiazdach, albo jeszcze mniej.

    :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 9. Data: 2002-03-29 14:20:54
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Pt, 29 mar 2002 11:01:50 GMT Dave napisał (a):

    > to niech idzie do bankomatu ktory wyplaci 10zl (np. ING BSK).

    i zaplaci 5 zl prowizji:-)