  • Data: 2002-10-12 20:50:04
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ao8s72$902$1@news2.tpi.pl...

    > Od lat mam stale łącze, wiec w ogole nie rozwazam takich zagadnien :)

    no ale wiesz jak z netem jest w Polsce, wiec to jest dosc istotne, akurat
    dla ciebie nie wazne.

    > Dokladnie, nie martwie sie w ogole, bo z Inteligo nie korzystam od dawna.
    > Pamietam swoja kalkulacje:
    > minimum 20 przelewow w miesiacu * 0,99 = 19,8zł (a jak ZUS to jeszcze
    sporo
    > wiecej!).

    no tak kazdy wybiera oferte dla siebie, ja wykonywalem na poczatku 1 potem 2
    stale przelewy, wiec te 2zl/mc nie byly majatkiem, biorac pod uwage, ze
    mialem taniej niz w mBanku i nie musialem stac w kolejkach aby zaplacic.
    Potem troche tego przybylo i nie mam problemow z netem to zalozylem w mBanku
    i tereaz mam tak przelewy mBank, Polecenia Zaplaty i transakcje w Necie
    Inteligo i to wszystko za 1.98zl.mc (2xVE)

    > [...]
    > Czyli za 16zł/mc masz taką funkcjonalność, o jakiej w Inteligo nie
    pomarzysz
    > ;))

    a dla mnie 16zl to duzo, nie mam takich potrzeb jak ty i oszczedzam 14zl/mc
    ;-))