  • 1. Data: 2004-06-06 10:27:18
    Temat: Inteligo - karta wirtualna Visa?
    Od: waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl>

    witam.
    czy po połączeniu istnieje coś takiego jak Karta Wirtualna (do transakcji
    elektronicznych)? bo nie mogę się doczytać (inna sprawa, że nie jestem w
    tych sprawach zbyt biegły i nie do końca mnie rajcuje przedzieranie się
    przez tony umów i wniosków). do tej pory miałem, używałem i właśnie chcę
    zarezerwować sobie hotel na wakacje na wrzesień i zaczyna mnie mocno
    irytować ta cała piep*** szopka z Inteligo.

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/

  • 2. Data: 2004-06-06 10:30:31
    Temat: Re: Inteligo - karta wirtualna Visa?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl> wrote:
    > używałem i właśnie chcę zarezerwować sobie hotel na wakacje na
    > wrzesień i zaczyna mnie mocno irytować ta cała piep*** szopka z
    > Inteligo.

    Rezerwuj karta VE Inteligo/

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-06 10:33:56
    Od: waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl>

    2004-06-06 12:30:31, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Rezerwuj karta VE Inteligo/
    tak z ciekawości: to jest płatna impreza? bo jak drugi raz mam za to samo
    płacić to chyba trochę nie fair.

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/

  • 4. Data: 2004-06-06 10:59:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl> wrote:
    > tak z ciekawości: to jest płatna impreza? bo jak drugi raz mam za to
    > samo płacić to chyba trochę nie fair.

    Karta VE Inteligo, ktora jest standardowo dolaczona do konta Inteligo -
    mozesz bez problemow placic zarowno w POSach jak i przez Internet. (ta
    zwykla karta, ktora dostales do konta)
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_vi
    sa-electron.htm

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-07 06:08:28
    Od: waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl>

    2004-06-06 12:59:43, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Karta VE Inteligo, ktora jest standardowo dolaczona do konta Inteligo -
    > mozesz bez problemow placic zarowno w POSach jak i przez Internet. (ta
    > zwykla karta, ktora dostales do konta)
    aaah... o tę kartę chodzi. nie skojarzyłem bo mnie skrót VE raczej
    niewiele mówi... tak czy inaczej - super, dzięki za pomoc, bo wysłałem do
    nich maila z pytaniem i czekam już 5ty dzień na odpowiedź. jeszcze o jedną
    rzecz chciałbym spytać: czy dokonywałeś jakichś transakcji elektronicznych
    tą kartą? bo martwi mnie trochę brak kodu CVV2 (dodatkowy trzycyfrowy kod
    do karty). wcześniej dostałem taki kod i jestem pewien, że używałem go
    przy jakichś zakupach, a nie jestem pewny czy on jest niezbędny, czy jest
    tylko dodatkowym zabezpieczeniem. nie chciałbym, żeby się któegoś razu
    okazało, że nie mogę czegoś kupić bo go nie mam.

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/

  • 6. Data: 2004-06-07 07:02:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    9...@w...neostrada.pl,
    waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl>:

    > odpowiedź. jeszcze o jedną rzecz chciałbym spytać: czy dokonywałeś
    > jakichś transakcji elektronicznych tą kartą?

    Dziala w Polsce i za granica - od kilku lat.

    > bo martwi mnie trochę
    > brak kodu CVV2 (dodatkowy trzycyfrowy kod do karty). wcześniej

    Jest kod, zob. na rewersie karty ostatnie 3 cyfry.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-06-07 07:03:08
    Od: "-" <...@...->

    pełen numer karty (wraz z tymi trzema dodatkowymi) jest z tyłu na pasku na
    podpis

  • 8. Data: 2004-06-07 11:14:45
    Od: waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl>

    2004-06-07 09:02:19, na pl.biznes.banki, RobertSA napisał(a):

    > Dziala w Polsce i za granica - od kilku lat.
    > Jest kod, zob. na rewersie karty ostatnie 3 cyfry.
    ok. dzięki serdeczne. teraz wiem wszystko. oczywiście na odpowiedź z banku
    się nie doczekałem. ;)

    pozdrawiam!

    --
    waste
    http://marti.presents.pl/

  • 9. Data: 2004-06-07 13:14:19
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    waste <w...@N...S-P-A-M.tlen.pl> writes:

> [...]
    > zarezerwować sobie hotel na wakacje na wrzesień i zaczyna mnie mocno
    > irytować ta cała piep*** szopka z Inteligo.

    Zwykłą kartą inteligo da się płacić w internecie.