    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Date: Wed, 12 Mar 2003 18:46:44 GMT

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:b4n05h$3uv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:
    >
    > Par. 60, ust. 2.
    > Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    > jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat
    > i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.
    >
    > Par. 60, ust. 3.
    > Klient może zapoznać się z aktualnie obowiązującymi opłatami i
    > prowizjami pod adresem internetowym www.inteligo.pl oraz dzwoniąc pod
    > numer telefonu 0801 121 121 lub 0800 121 121.

    IMHO takie zapisy w umowie sa dosc latwe do podwazenia. Kiedys PKO juz
    musialo sie wycofac z analogicznego zapisu ;).

    30 września 2002 Sygn. akt XVII Amc 47/01
    Nazwa i siedziba sądu, który wydał wyrok: Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd
    Antymonopolowy

    Oznaczenie stron oraz informacja o udziale w postępowaniu prokuratoralub
    organizacji społecznej: Powód: Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów; Pozwana: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. w
    Warszawie

    Postanowienie wzorca umowy uznane za niedozwolone: "PKO - bp podaje do
    wiadomości obowiązujące stawki prowizji i opłat przez wywieszenie w
    Oddziałach PKO - bp Taryfy oraz udostępnia Taryfę na życzenie posiadacza
    rachunku"

    data dokonania wpisu: wykreślenia wpisu 29 listopada 2002

    Uwagi: (wszelkie wpisy dodatkowe)

    Zaczynam zalowac, ze nie mam konta w Inteligo, ale moze uda mi sie poswiecic
    troche czasu i dla dobra ogolu zainteresowac odpowiedni urzad ;).

    Maciej