  • Data: 2005-06-03 20:48:17
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie kont a
    Od: "szlovak" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > ...i na tym chyba powinieneś zakończyć...

    a chuj ci do tego !!!! KIim jesteś żeby mi mówić co mam robić a czego
    nie!!!!!! Postanowiłęm nie szukać umowy w necie, skoro tak reklamowali
    to konto, bo pewnie dobre konto, proste. Nie szukałem umowy na ich
    stronce bo najczęściej jest trudne ją znaleźć dopóki się nie ma jej
    przed oczami przy podpisywaniu. Skoro są na tyly głupi żeby płacić
    kurierowi za roznoszenie gównianej umowy, którą mam prawo nie podpisać
    to są sobie sami winni.

    Adam