  • Data: 2003-06-02 14:19:33
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Jakie kosmiczne? I żeby nie było to ciągle porównanie mbanku i
    > inteligo, to popatrz sobie na ofertę lukasa, vwbankdirect np. Gdyby
    > nie te wypłaty w bankomatach PKO BP, to inteligo z miejsca nadawałoby
    > sie do likwidacji :-)

    No, mBank w jakiejs reklamie chwalil sie, ze ma kilkunastokrotnie
    wieksze oprocentowanie niz inne banki. Prawde mowiac sa za skromni.
    Sadze ze jest w Polsce jakis bank dajacy na RORach 0%, a wtedy mBank ma
    nieskonczenie wieksze oprocentowanie, czyli kosmiczne. ;-)

    VW ma takie krzaki w obsludze (moje wnioski z czytania opinii na tej
    grupie), ze jedynym argumentem jest chyba tylko "wszystko za darmo". A
    Lukas chyba sie powoli psuje, wiec "wszystko za darmo" i "konsmiczne
    oprocentowanie" niedlugo przestaja dzialac. I slusznie, bo za darmo to
    mozna na ulicy w morde dostac i zobaczyc kosmos w calej okazalosci. :-P

    No i przestan wreszcie alergicznie reagowac na moje zarty. Sa takie zle? 8-D

    Bartol