  • Data: 2003-06-02 15:19:20
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol wrote:

    > OK. A tak w ogole to nie jestem samotnym rycerzem broniacym Inteligo.
    > W ogole nie jestem samotnym rycerzem, bo to zajecie dla frajerow.
    > Generalnie mam Inteligo gdzies, tak samo jak inne banki. Korzystam z
    > uslug dwoch z nich, bo to wygodne (mniej lub bardziej) i tyle. A ze
    > lubie sie czasem ponabijac i poprowokowac, to juz inna sprawa (czyli
    > moja natura). EOT jak najbardziej pozadany. ;-)

    Podpisuję się wszystkimi kończynami górnymi i dolnymi :-))))) Nie ma to jak
    pełne porozumienie - w tym względzie też przyznam Ci rację, że z kobietami
    jest ono znacznie szybciej możliwe :-))))) Aha! jak będziesz we Wrocku, to
    zapraszam na piwo za te pieniądze, które oszczędziłam na "nieużywaniu"
    Inteligo :PPPPP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn