  • 11. Data: 2004-03-27 11:42:25
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c43mh1$ct6$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Bardzo szybko. Ja widzialem karte do nowego rachunku na dluuugo zanim
    > kurier z umowa przyjechal. ;-)
    >
    > Bartol

    Rzedu kilku dni czy kilku godzin?

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-03-27 11:46:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > Rzedu kilku dni czy kilku godzin?

    Nie wierze zeby byli tacy szybcy. Sadze, ze karta pojawila sie
    nastepnego dnia po potwierdzeniu checi zalozenia rachunku przez
    konsultanta. Nie pamietam jednak dokladnie.

    Znajac Inteligo, to jesli sa jakies problemy zadzwonia do Ciebie.

    Bartol

  • 13. Data: 2004-03-27 20:28:21
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c43isl$pvt$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>:

    > To oni oddzwonią. :-)

    Na szczescie odpisali, nie oddzwonili. Plus za szybkosc odpowiedzi. Niestety
    zawartosc jest malo pomocna - zamiast sprawdzic (widac nie maja wgladu),
    kaza zadzwonic i sprawdzic u konsultanta, czy to zamowienie na karte
    zostanie zrealizowane.

    No nic, poczekam do poniedzialku, jesli karta nie pojawi sie w Menu, to
    zamowie ponownie (Amra mnie wyklnie ;)), najwyzej beda dwie, to jedna sie
    zaraz zastrzeze.

    A byloby dobrze, gdyby stosowne okienko wyraznie ostrzeglo o tym, zeby
    zapewnic saldo, w trakcie wypelniania zamowienia.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-03-29 11:33:41
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c44o5k$uno$...@t...icpnet.pl,
    RobertSA <u...@o...pl>:

    > No nic, poczekam do poniedzialku, jesli karta nie pojawi sie w Menu,
    > to zamowie ponownie (Amra mnie wyklnie ;)), najwyzej beda dwie, to
    > jedna sie zaraz zastrzeze.

    Karta sie nie pojawila w Menu, wiec zamowilem ponownie, tym razem na koncie
    jest 10zl, wiec nie powinno byc przeszkod.
    Po kilku godzinach od zamowienia nie ma zadnej z zamowionych widocznej w
    systemie. Szkoda, ze nie ma info n.t. statusu zamowienia.

    --
    Robert