eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo: aktywacja VE
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2004-03-26 15:29:26
    Temat: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Czy juz jest mozliwosc aktywowania w serwisie WWW VE (z sercem) wydanej do
    rachunku indywidualnego? Jeśli tak, to proszę o wskazanie, jak tam dotrzeć

    Czy też trzeba dzwonić na infolinię?

    TIA

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 2. Data: 2004-03-26 15:38:29
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > Czy juz jest mozliwosc aktywowania w serwisie WWW VE (z sercem) wydanej do
    > rachunku indywidualnego? Jeśli tak, to proszę o wskazanie, jak tam dotrzeć
    >
    > Czy też trzeba dzwonić na infolinię?

    A gdzies w Moich Danych tego nie ma? Nie pamietam bym dzwonil do
    Inteligo w tej sprawie.

    Bartol


  • 3. Data: 2004-03-26 15:54:42
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Bartol Partol wrote:
    > A gdzies w Moich Danych tego nie ma? Nie pamietam bym dzwonil do
    > Inteligo w tej sprawie.

    Cytat z moich danych, z info o moich kartach:
    "Pamiętaj, aby po otrzymaniu nowej karty Visa uaktywnić ją nadając jej
    numer PIN (najwygodniej zrobisz to w serwisie WWW). Aktywne karty Visa
    możesz w każdej chwili zastrzec lub zmienić im numer PIN"

    Z FAQ:
    Czy kolejną kartę Visa Electron muszę aktywować u konsultanta?
    Kolejną kartę możesz aktywować w serwisie WWW lub kontaktując się z
    Konsultantem. W serwisie WWW kolejną kartę aktywujesz w sekcji "Moje
    dane" klikając na link "Twoje karty Visa". Aktywując kartę przy pomocy
    Konsultanta, podczas rozmowy zostaniesz przełączony do automatycznego
    serwisu, gdzie nadasz PIN karcie.

    --
    luzyta


  • 4. Data: 2004-03-26 16:39:53
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c41jkp$fe$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:
    > Bartol Partol wrote:
    >> A gdzies w Moich Danych tego nie ma? Nie pamietam bym dzwonil do
    >> Inteligo w tej sprawie.
    >
    > Cytat z moich danych, z info o moich kartach:
    > "Pamiętaj, aby po otrzymaniu nowej karty Visa uaktywnić ją nadając jej
    > numer PIN (najwygodniej zrobisz to w serwisie WWW). Aktywne karty Visa
    > możesz w każdej chwili zastrzec lub zmienić im numer PIN"

    Dzieki Wam.

    Na swoje usprawiedliwienie dodam, ze szukalem w Moich Danych i na razie nie
    ma tam takiej mozliwosci, ale to pewnie dlatego, ze karte zamowilem dopiero
    2 dni temu. Ale teraz juz wiem, gdzie szukac.

    W FAQ tez szukalem, ale widac kiepsko - no coz, czlowiek sie starzeje ;)

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 5. Data: 2004-03-26 17:09:46
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c41md8$5s9$...@t...icpnet.pl,
    RobertSA <u...@o...pl>:

    > Na swoje usprawiedliwienie dodam, ze szukalem w Moich Danych i na
    > razie nie ma tam takiej mozliwosci, ale to pewnie dlatego, ze karte
    > zamowilem dopiero 2 dni temu. Ale teraz juz wiem, gdzie szukac.
    >
    > W FAQ tez szukalem, ale widac kiepsko - no coz, czlowiek sie starzeje
    > ;)

    Jest gorzej jeszcze, nie doczytalem tez tego:

    "Aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane powinieneś zapewnić środki na
    pokrycie opłat na tym rachunku, do którego zamawiasz kartę Inteligo. Za
    wydanie kolejnej karty Inteligo oraz za jej dostarczenie przesyłką kurierską
    pobrane zostaną opłaty zgodnie z obowiązującą Tabelą Opłat i Prowizji dla
    kont Inteligo."

    No i teraz dopiero, po 2 dniach, zapewnilem na tym nowo otwartym subkoncie
    srodki (10zl, a wysylka poczta). Czy ta karta zostanie wydana, czy tez
    srodki musza byc juz w momencie zamawiania, tzn. czy moze musze powtorzyc
    zamowienie?

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 6. Data: 2004-03-27 09:24:59
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c41o59$7ho$1@topaz.icpnet.pl...

    > No i teraz dopiero, po 2 dniach, zapewnilem na tym nowo otwartym subkoncie
    > srodki (10zl, a wysylka poczta). Czy ta karta zostanie wydana, czy tez
    > srodki musza byc juz w momencie zamawiania, tzn. czy moze musze powtorzyc
    > zamowienie?

    Obawiam się, że musisz powtórzyć. Ale dla pewności zadzwoń i spytaj, co
    stało się z tym zamówieniem, bo może jeszcze nie zostało zrealizowane i
    odrzucone zarazem..

    BTW karta po prostu pojawi się w menu 'moje karty VISA'.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info


  • 7. Data: 2004-03-27 09:40:29
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c43h9f$jf8$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>:

    > Obawiam się, że musisz powtórzyć. Ale dla pewności zadzwoń i spytaj,
    > co stało się z tym zamówieniem, bo może jeszcze nie zostało
    > zrealizowane i odrzucone zarazem..

    Dzieki.
    Zadzwonic nie moge, ale wyslalem zapytanie tej tresci poczta wewn.

    > BTW karta po prostu pojawi się w menu 'moje karty VISA'.

    No wlasnie nie ma. Czy gdyby zamowienie bylo skuteczne, pojawilaby sie od
    razu?

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 8. Data: 2004-03-27 09:52:24
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c43i6s$ouc$1@topaz.icpnet.pl...

    > Dzieki.
    > Zadzwonic nie moge, ale wyslalem zapytanie tej tresci poczta wewn.

    To oni oddzwonią. :-)

    Zresztą ostatnio zadzwoniło do mnie inteligo. I dowiedziałem się, że
    nastąpiło opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi na jedno pytanie, i oni
    przepraszają, i że dlatego dzwonią. Pytanie dotyczyło lokat promocyjnych z
    zeszłego roku [gdy rozdawali portfele] :-D A jako, że pytanie nieaktualne,
    to zapytali czy w czymś jeszcze mogą pomóc. :-D

    > > BTW karta po prostu pojawi się w menu 'moje karty VISA'.
    >
    > No wlasnie nie ma. Czy gdyby zamowienie bylo skuteczne, pojawilaby sie od
    > razu?

    Nie. W momencie wygenerowania. W tym samym momencie zostaje pobrana opłata.
    IMHO właśnie wtedy musi być odpowiednia ilość środków na rachunku, inaczej
    zamówienie nie zostanie zrealizowane.

    Jednak nie pytaj mnie o czas który upływa od momentu zamówienia do momentu
    wygenerowania. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info


  • 9. Data: 2004-03-27 10:54:35
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    >>>BTW karta po prostu pojawi się w menu 'moje karty VISA'.
    >>
    >>No wlasnie nie ma. Czy gdyby zamowienie bylo skuteczne, pojawilaby sie od
    >>razu?
    >
    > Nie. W momencie wygenerowania. W tym samym momencie zostaje pobrana opłata.
    > IMHO właśnie wtedy musi być odpowiednia ilość środków na rachunku, inaczej
    > zamówienie nie zostanie zrealizowane.
    >
    > Jednak nie pytaj mnie o czas który upływa od momentu zamówienia do momentu
    > wygenerowania. :-)

    Bardzo szybko. Ja widzialem karte do nowego rachunku na dluuugo zanim
    kurier z umowa przyjechal. ;-)

    Bartol


  • 10. Data: 2004-03-27 11:41:41
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c43isl$pvt$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:c43i6s$ouc$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    >> Dzieki.
    >> Zadzwonic nie moge, ale wyslalem zapytanie tej tresci poczta wewn.
    >
    > To oni oddzwonią. :-)

    Mam nadzieje, ze nie. Wyczyscilem nr tel. z formularza, dod. w tresci
    zaznaczylem, zeby odpowiedzieli mailem, nie tel.

    > Nie. W momencie wygenerowania. W tym samym momencie zostaje pobrana
    > opłata. IMHO właśnie wtedy musi być odpowiednia ilość środków na
    > rachunku, inaczej zamówienie nie zostanie zrealizowane.

    Aha, dzieki.

    > Jednak nie pytaj mnie o czas który upływa od momentu zamówienia do
    > momentu wygenerowania. :-)

    OK :)

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1