  • 1. Data: 2004-02-16 12:03:45
    Temat: [Inteligo] Szybkie pytanie :))
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    AFAIK elixiry przychodzace I sesja sa ksiegowane od 11.30 - czy komus z
    Grupowiczow zaksiegowano juz cos dzisiaj?
    Bo mam dziwne wrazenie ze mi sie konto "zawiesilo" :))

    --
    Franz

  • 2. Data: 2004-02-16 12:11:34
    Temat: Re: [Inteligo] Szybkie pytanie :))
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    Franz wrote:

    > AFAIK elixiry przychodzace I sesja sa ksiegowane od 11.30 - czy komus z
    > Grupowiczow zaksiegowano juz cos dzisiaj?
    > Bo mam dziwne wrazenie ze mi sie konto "zawiesilo" :))

    U mnie nie zostało zrealizowane PZ.

  • 3. Data: 2004-02-16 12:20:07
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Duke <d...@p...wp.pl> napisał(a):

    > U mnie nie zostało zrealizowane PZ.

    Własnie sie kurna zastanawiam co sie podzialo - niby sesja jest od 11.30
    a jest 13.15 a kasy dalej ni ma :((
    Chodze glodny i zly...

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-02-16 12:26:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Franz wrote:

    > Własnie sie kurna zastanawiam co sie podzialo - niby sesja jest od 11.30
    > a jest 13.15 a kasy dalej ni ma :((
    > Chodze glodny i zly...

    Uj to, może Ci przeleję, żeby na jakąś pizze starczyło, a oddasz mi jak
    wpłynie kasa ;-)

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 5. Data: 2004-02-16 12:38:23
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    > Uj to, może Ci przeleję, żeby na jakąś pizze starczyło, a oddasz mi jak
    > wpłynie kasa ;-)

    Dzięki za troskę :)
    Kasa płynie... podejrzanie długo - piątkowy przelew z mBanku ktory sie nie
    zalapal na ostani elixir i piatkowa wplata w oddziale PKO BP...
    Zarcie mi sie skonczylo wczoraj wieczorem... zostaly mi tylko krakersy...

    --
    Franz

  • 6. Data: 2004-02-16 16:30:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie nie zostało zrealizowane PZ.

    Bo o godz 13-ej to w zadnym banku nie jest jeszcze zrealizowane...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-02-16 16:43:18
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Bo o godz 13-ej to w zadnym banku nie jest jeszcze zrealizowane...;-)

    Moze miał na mysli, ze konto w Inteligo nie zostało obciązone z tytułu PZ?
    Bo jesli tak, to dziwne rzeczywiscie, bo powinno być, u mnie ma to zwykle
    miejsce około 12tej (sms wtedy mnie o tym informuje).

    --
    ______
    Pozdrowienia