  • 11. Data: 2013-10-28 14:41:26
    Temat: Re: Info z BIK za darmo?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 13:47:14 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa
    napisał:
    > Generalnie trzeba się osobiście pofatygować.
    Nie trzeba
    > Inaczej zawsze trochę zapłacisz.
    Raz na pół roku za darmo. Zakąłda się konto na stronie BIK, aktywuje i raport jest od
    reki. Mozna też zamówic listownie.
    > Inna opcja - idź do Alior Bank i spróbuj zobaczyć, na jaki kredyt masz
    > zdolność. Oni mają dostęp do BIK on-line.
    Każdy bank i SKOKi mają. Nie online tylko składasz wniosek o pożyczke np, wysyłają
    zapytanie, dostają raport. Tylko nie każdy bank przekaże wnioskodawcy informację co
    tam widnieje w BIK.

  • 12. Data: 2013-10-28 14:43:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 14:07:02 UTC+1 użytkownik Zygmunt napisał:
    > a jest to o tyle ważne,
    > że niedawno zmieniłem dowód osobisty i interesuje
    > mnie czy nie został wzięty kredyt zarówno na stary
    > jak i na nowy dowód.
    Imie, Nazwisko, Pesel, seria i nr DO sa uaktualnione jak bank czy SKOK wyśle
    zapytanie z nowym nr DO

  • 13. Data: 2013-10-28 14:59:31
    Od: "Zygmunt" <a...@A...com>

    > Imie, Nazwisko, Pesel, seria i nr DO sa uaktualnione jak bank
    > czy SKOK wyśle zapytanie z nowym nr DO

    Nie chodzi o to co bank czy SKOK wyśle, ale co ja mam
    napisać pytając czy ktoś nie wziął kredytu za mnie.
    O uaktualnieniu nie ma mowy bo mam już nowy dowód,
    ale przecież ktoś mógł wziąć kredyt na mój stary dowód,
    a ja o tym dowiem się gdy zacznę być upominany, że nie
    spłacam rat.

    Zygmunt

  • 14. Data: 2013-10-28 15:47:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 14:59:31 UTC+1 użytkownik Zygmunt napisał:
> [...]
    > ale przecież ktoś mógł wziąć kredyt na mój stary dowód,
    > a ja o tym dowiem się gdy zacznę być upominany, że nie

    Załóż więc Sobie konto na stronie BIK i zamów bezpłatny raport. Z tego raportu
    dowiesz się jakie ew masz kredyty i jaki bank składał zapytanie o kredyt.

  • 15. Data: 2013-10-28 17:06:01
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Oct 2013 05:56:39 -0700 (PDT), Cybo napisał(a):

    > Można to zrobić jak najbardziej za darmo (zobowiązuje do tego stosowna ustawa)
    > i dosyć sprawnie, chociaż BIK robi wszystko, byś nie znalazł tej informacji
    > na ich stronie! Wspomniany pakiet minimalny załatwia temat.
    >
    > BTW: warto wiedzieć, co BIK na Ciebie ma, bo różne klocki już się zdarzały
    > - tu masz ciekawą historię z BIK w roli głównej: http://goo.gl/0x8LIV

    I warto wiedzieć że dzięki BIK można zarobić ;)
    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,134698,1485550
    2,Bank_blednie_wpisal_go_jako_nierzetelnego_platnika
    _.html#BoxSlotII3img
    (aczkolwiek nikomu nie życzę powodu do takich dochodów...)

    W sumie BIK zaczyna się jawić jako całkiem pożyteczne zwierzątko...

    --
    Imka

  • 16. Data: 2013-10-29 00:24:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-28 14:07, Zygmunt pisze:
    > Mam nadzieję, chociaż jeszcze nie wiem jak to zrobić.
    > Nie mam zamiaru brać kredytu, natomiast chodzi mi
    > o możliwość sprawdzenia czy ktoś nie wziął kredytu
    > na moje dane lub mój dowód. Jeszcze nie wiem co
    > jest tak naprawdę sprawdzane, a jest to o tyle ważne,
    > że niedawno zmieniłem dowód osobisty i interesuje
    > mnie czy nie został wzięty kredyt zarówno na stary
    > jak i na nowy dowód.

    Na tym darmowym BIK-u też zobaczysz jakie masz pożyczki, kwoty, kiedy
    spłacasz i ile oraz czy masz jakąś ratę niezapłaconą. Ponadto zapytania
    z innych banków.

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-10-29 00:25:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-28 14:27, Zygmunt pisze:
    > To będzie możliwe PO wykryciu, że ktoś wziął na mnie
    > kredyt. WPIERW jednak BIK musi to wykryć, czyli porównać
    > moje dane z danymi kredytobiorcy.
    > Pytanie: co sprawdza - mnie jako imię, nazwisko, pesel
    > czy mnie jako legitymującym się dowodem osobistym seria, nr.
    > W drugim przypadku może być kłopot, bo jak znam życie
    > formularze nie przewidują dwóch numerów dowodu osobistego
    > (starego i nowego).

    Stary dowód się przecież zdaje po wyrobieniu nowego.

    --
    animka

  • 18. Data: 2013-10-29 00:27:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-28 14:59, Zygmunt pisze:

> [...]
    > ale przecież ktoś mógł wziąć kredyt na mój stary dowód,
    > a ja o tym dowiem się gdy zacznę być upominany, że nie

    To sobie zamów przez internet, albo pojedź tam osobiście.
    Potrzebna kserokopia dowodu osobistego.

    --
    animka

  • 19. Data: 2013-10-29 08:22:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 14:41, Kris pisze:
    > Nie trzeba
    > Raz na pół roku za darmo. Zakąłda się konto na stronie BIK,
    > aktywuje i raport jest od reki. Mozna też zamówic listownie.

    Ooo, to się unowocześnili.

    > Każdy bank i SKOKi mają. Nie online tylko składasz wniosek o pożyczke
    > np, wysyłają zapytanie, dostają raport. Tylko nie każdy bank przekaże
    > wnioskodawcy informację co tam widnieje w BIK.

    A ja piszę o dostępie on-line w oddziale. Idziesz i możesz popatrzyć, co
    masz. Ba, mają to ładnie zintegrowane z własnym systemem co bardzo
    ułatwia konsolidację. W innych bankach trzeba ręcznie wpisywać (ale za
    to dają lepsze oprocentowanie ;) )

  • 20. Data: 2013-10-29 08:39:01
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 08:22:31 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    >
    > masz. Ba, mają to ładnie zintegrowane z własnym systemem co bardzo
    >
    > ułatwia konsolidację. W innych bankach trzeba ręcznie wpisywać (ale za

    A pdfa prześlą, czy innego printscreena dadzą zrobić?

    pzdrwm
    luc