  • Data: 2013-04-12 16:51:08
    Temat: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca napisał(a) :

    > To już procentów nie uczą?

    Zadanie maturalne z matematyki

    Rok 1900
    Drwal wyciął drzewo i dostał za nie 100 zł. Koszt wycięcia wyniósł
    9%. Ile drwal zarobił?

    Rok 1990
    Drwal wyciął drzewo i dostał za nie 100 zł. Koszt wycięcia wyniósł
    9zł. Drwal zarobił 91 zł. Ile % wyniósł koszt wycięcia drzewa?

    Rok 2013
    Drwal wyciął drzewo i dostał za nie 100 zł. Koszt wycięcia wyniósł
    9zł. Drwal zarobił 91 zł. Pokoloruj drwala i drzewo.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]