  • 11. Data: 2004-08-10 20:52:38
    Temat: Re: Idioci z Millenetu
    Od: Alek Gross <p...@n...pl>

    Slawek Kos wrote:

    Czytaj ze zrozumieniem. Poprawiłem się że chodziło o środę nie wtorek,
    jasne? Niczego nie prostuję. Mam konto w mBanku, Citi i Millenium, więc
    porównanie też mam. Wszędzie dostęp inetowy, i wszędzie zdarzają się
    wpadki, rozkraczenie systemu, tyle że nie wszędzie pierniczą takie
    głupoty wyjaśniając *awarie systemu*- Przygotowaniem do konserwacji o 10
    rano w środku tygodnia, takie wyjaśnienia to ewidentne obrażanie
    inteligencji klientów. Co do ważnych przelewów, nie wiem jak ty ale ja
    mam same ważne, mnie bankowość nie bawi, jest koniecznością. Jak masz
    ważny wyjazd to też kupujesz zapasowy samochód, czy może wyjeżdzasz
    kilka dni wcześniej? Jeżeli millenet działał bez problemu przez ostatni
    czas to mam prawo *zakładać*, nie *podejrzewać* ale własnie zakładać że
    bedzie działał i we wtorek i w środę i przez cały tydzień. I jeszcze
    jedno, nie napisałem *nie mogę się zalogować* a nie działa. Po 5
    minutach oczekiwania udawało mi sie zalogować, po czym wejście w
    jakąkolwiek opcje kończyło się timeoutem. Faktycznie masz chyba inny
    millenet, może Twój chodzi po LANie ?
    AG

  • 12. Data: 2004-08-11 06:12:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Alek Gross" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Slawek Kos wrote:
    >
    > Czytaj ze zrozumieniem.

    Dzizas, nastepny od pouczania...
    W tym watku nie sa omawiane moje problemy tylko twoje, wiec ty moze sie
    postaraj, bo na razie to szukasz tylko potwierdzenia swoich racji i nie
    przychodzi ci do glowy, ze mozesz jej nie miec chocby w czesci...

    > Poprawiłem się że chodziło o środę nie wtorek,
    > jasne?

    Kwestia daty byla dla mnie jasna jak slonce od poczatku - wczoraj byl
    wtorek...;-))

    > Niczego nie prostuję.

    Tez uwazam, ze poprawienie daty ze srody na wtorek to nie jest sprostowanie
    (przynajmniej w tym watku). Dalem temu wyraz w swoim poscie, ktory w calosci
    wyciales coby nie bylo widac, ze kierujesz pretensje do niewlasciwej osoby.
    To nie ja, tylko JM nazwal to sprostowaniem. Ale skoro nie czytales ze
    zrozumieniem...

> [...]
    > głupoty wyjaśniając *awarie systemu*- Przygotowaniem do konserwacji o 10
    > rano w środku tygodnia, takie wyjaśnienia to ewidentne obrażanie

    Widac malo miales kontaktow z obsluga telefoniczna roznych
    uslugodawcow...;-)
    Moze ta wypowiedz byla za glupia dla ciebie, ale moze na lepsza nie bylo
    stac informatora. Wykaz troche tolerancji, nie kazdy jest tak inteligentny
    jak ty.
    Mnie uczono, ze inteligentny/kulturalny (niepotrzebne skreslic...;-)) nie
    wyzywa innych (patrz tytul watku)...

> [...]
    > mam same ważne, mnie bankowość nie bawi, jest koniecznością. Jak masz
    > ważny wyjazd to też kupujesz zapasowy samochód, czy może wyjeżdzasz

    Jesli mam wazny wyjazd to sprawdzam, czy samochod jest sprawny i wyjezdzam
    ODPOWIEDNIO wczesniej by sie potem glupio korkami nie tlumaczyc.
    Nie zawsze mi sie udaje nie spoznic, ale pretensje miewam wtedy do siebie.

    > Jeżeli millenet działał bez problemu przez ostatni
    > czas to mam prawo *zakładać*, nie *podejrzewać* ale własnie zakładać że
    > bedzie działał i we wtorek i w środę i przez cały tydzień.

    To co ty "mozesz zakladac" zweryfikowalo Ci zycie, ale ty jakos nie umiesz
    uczyc sie nie tylko na cudzych bledach (bylo w tej grupie wiele postow tych
    ci nie zdazyli przez awarie) ale i na wlasnych.

    > I jeszcze
    > jedno, nie napisałem *nie mogę się zalogować* a nie działa. Po 5
    > minutach oczekiwania udawało mi sie zalogować, po czym wejście w
    > jakąkolwiek opcje kończyło się timeoutem.

    Samej awarii nie kwestionowalem.
    Z cala pewnoscia pomiedzy 8 a 9 rano wszystko biegalo sprawnie.
    Potem tylko sie logowalem i nie udawalo sie. Ok 14-ej sie zalogowalem ale
    nie wiem czy serwis dzialal bo sie zapomnialem i po 10 minutach bezczynnosci
    mnie wywalilo automatem.

    > Faktycznie masz chyba inny
    > millenet, może Twój chodzi po LANie ?

    Aluzju ponial...;-)
    Lacze sie przez internet.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2004-08-11 12:24:07
    Od: Cahir <C...@w...pl>

    (...)

    > Jesli dzis jest tak wazny dzien dla przelewow, to moze trzeba bylo je zlecac
    > wczesniej...
    > Wiesz, ustawia sie date wykonania przelewu w takim okienku formularza...;-)
    > Moze ktos, kto nie umie w swoim biznesie zaplanowac najprostszych rzeczy z
    > wyprzedzeniem sam powinien pomyslec o piaskownicy...

    Bez sensu :) Idac dalej tym tropem powinnismy sie cieszyc ze system
    dziala jeden dzień w tygodniu, wtedy trzeba szybciutko sobie
    podefiniowac i pozlecac przelewy i bedzie cacy, w koncu umie sie
    planowac :). A jak awaria potrwa miesiac to zaczniesz narzekac czy sobie
    pozlecałes przelewy na dłuzej? Przyznaj sie, pewnie pozlecales bo umiesz
    planowac :).

    Cahir

  • 14. Data: 2004-08-12 09:56:59
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Alek Gross" <p...@n...pl> wrote in message
    > Od rana nie działa Millenet. Na pytanie czemu, kobietka powiedziała że
    > mają *przygotowanie do konserwacji*. Żesz qurka ich mać, wtorek , jeden
    > z ważniejszych dni w tygodniu, jeżeli chodzi o przelewy a buce z

    to trzeba bylo pomyslec w poniedzialek, a nie na ostatnia chwile ;-P

  • 15. Data: 2004-08-12 23:17:09
    Od: Alek Gross <p...@n...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Alek Gross said the following on 2004-08-10 12:57:
    >
    > [..]

    > Co?
    >
    > KJ

    Którego wyrazu nie rozumiesz ?:P
    AG

  • 16. Data: 2004-08-13 03:02:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 01:17:09 +0200,
    osoba podpisana: Alek Gross <p...@n...pl>
    napisała:

    > Którego wyrazu nie rozumiesz ?:P
    > AG
    Całego zdania. Pomijając bardzo nieliczne przypadki przelewy na kontach
    docelowych miałem księgowane jeszce w tym samym dniu. Domyslam się o co
    Ci chodziło tylko, że to nijak się ma do rzeczywistości.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    People who make no mistakes do not usually make anything.