eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO problem › Re: INTELIGO problem
  • Data: 2004-02-04 11:16:18
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    news:bvqjv3$7bg$1@achot.icm.edu.pl...

    > Tyle że wszystko dotyczy aktywnego konta. Z zamkniętym może być
    > problem. Jeśli bank zamknął konto, to dlaczego przyjął przelew?

    Skoro może się zalogować do www, to znaczy że jeszcze całkiem zamknięte nie
    jest.

    > Uderzaj do pracodawcy, żeby przelał Ci pensję na właściwe konto.
    > To nie Twój problem, że księgowa się pomyliła. Idź w zaparte, że nie
    > dostałeś wynagrodzenia (bo nie dostałeś, jeśli przelano Ci nie na to
    > konto, co trzeba). W każdym sądzie byś wygrał...

    On tam pewnie chce jeszcze popracować. I to w normalnych warunkach.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1