eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO problem › Re: INTELIGO problem
  • Data: 2004-02-04 11:17:25
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvqhpi$ifn$1@news.onet.pl...
    >
    > Skoro możesz się zalogować do serwisu www, to znaczy, że znasz swój ID.
    > Jeśli znasz swój identyfikator to możesz odsyskać hasło, dzwoniąc właśnie
    do
    > nich.
    >
    > A i pewnie sposób na odzyskanie zapomnianego identyfikatora jest.

    Tyle że wszystko dotyczy aktywnego konta. Z zamkniętym może być
    problem. Jeśli bank zamknął konto, to dlaczego przyjął przelew?

    Uderzaj do pracodawcy, żeby przelał Ci pensję na właściwe konto.
    To nie Twój problem, że księgowa się pomyliła. Idź w zaparte, że nie
    dostałeś wynagrodzenia (bo nie dostałeś, jeśli przelano Ci nie na to
    konto, co trzeba). W każdym sądzie byś wygrał...

    Pozdrawiam,
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1